המשורר והסופר יהונתן גפן ז"ל הלך אמש לעולמו, והותיר את עולם התרבות המקומי באבל. דני ליטני, ששיתף פעולה עם גפן בשתי תוכניות על הבמה, "זה הכל בינתיים" ו"מכתבים למערכת", ואף בלהקה שהקימו יחדיו, סיפר לאיריס קול ב-103FM על העבודה לצדו.

החברים מתקופת "לול" נפרדים מיהונתן גפן: "חתיכה מלבנו מתה איתו"
אחרי לכתו של יהונתן גפן ז"ל: המשמעות מאחורי "הילדה הכי יפה בגן" נחשפת

"אני בהלם, לא סתם עצוב. צלצלו אליי ולא הבנתי במה מדובר. אני פשוט בהלם, מה אני אגיד לך. עם יונתן, אנחנו הקמנו מעין להקה עילית כזו. עבדנו על זה ולא יצא כלום, ואז אני יצאתי וקיבלתי את ההצעה לעבוד עם יהונתן, והלכתי לשם וככה הכרנו", שיתף.

עוד אמר ליטני כי "היה לו כישרון אדיר ליהונתן, כישרון הכתיבה שלו. הוא היה גם סופר, גם פובליציסט, הכול הוא היה, אפילו קצת שחקן". עוד הוסיף: "עשינו על הבמה מה שרצינו. זו הייתה עבודה ויצירה, תקופה נהדרת. עשינו שתי הצגות, ההצגות היו מפוצצות בכל האולמות. זו הייתה סאטירה חדה מאוד, אנשים מאוד אהבו את זה. כל כך נהנתי בתקופה הזו, מהחזרות, מהצחוקים, עשינו את החזרות והיינו מסתובבים בחלוקים. הכול היה בכייף ובצחוק. זה מאוד חסר לי".

"הקטע המדהים הוא שיהונתן הכיר לי את מאיר שלו, הוא הכיר לי אותו, היינו אצלו בבית כמה פעמים", סיכם המוזיקאי, והוסיף: "מעין צירוף מקרים טראגי. אצל האמנים זה תמיד הולך בשלשות או זוגות. זה אובדן גדול, בשבילי זה ממה שוק אדיר. אני מאוד מאוד אהבתי אותו, ואני מקווה שהוא גם אהב אותי. יהי זכרו ברוך".