לקראת יום הזיכרון: עמותת "הותיר אחריו חברה" מלווה את בנות ובני הזוג של חללי צה״ל, מעניקה להם תמיכה נפשית ומעטפת שיקומית המסייעת להם להתמודד עם האובדן. מאז הקמתה מלווה העמותה מאות חברות שכולות וחברים שכולים, במטרה לחזור לחיים מלאים בצד האבל ולא בצילו.

לקראת יום הזיכרון,  ובמטרה להגביר את המודעות למעמדן המיוחד של החברות השכולות, יוצאת העמותה בקמפיין מרגש, המדגיש כי גם לאחר שהן מצליחות לבנות לעצמן חיים מלאים, השכול וזכר אהובן ההרוג תמיד נשאר בליבן.

במרכז הקמפיין הופק סרטון מרגש, המתאר כלה צעירה בהכנות לקראת חתונתה. רגע לפני שהיא יוצאת, היא עונדת על צווארה דיסקית צה"לית, המסמלת את אהובה שנהרג. את הסרטון מלווה השיר "זכיתי לאהוב" של עברי לידר, שתרם לעמותה את זכויות השימוש בשירו המפורסם. לצד הסרטון יוצרו שרשראות מיוחדות בצורת לב הדומה לדיסקית הצה"לית. חברות העמותה, בנות זוג של חללי צה"ל, צולמו כשהן עונדות את ששרשראות הדיסקית-לב.

עדי אלון שיינברג, מנהלת עמותת "הותיר אחריו חברה", מסר: "במשך שנים רבות בנות הזוג של חללי צה"ל שלא היו נשואות להם, לא זכו להכרה במעמדן הייחודי במשפחת השכול. יתרה מזאת, הן לא קיבלו שום תמיכה נפשית ונאלצו להתמודד לבד עם השכול והכאב, שלא חולפים לעולם. לשמחתנו, בשנים האחרונות, בזכות העמותה, המצב השתנה והיום בעזרת שתוף פעולה עם אגף הנפגעים בצה"ל ואגף משפחות במשרד הבטחון, בנות הזוג ובני הזוג של החללים מאותרים מיד עם קבלת ההודעה".

"העמותה היא הגוף היחידי שמלווה אותן ומעניק תמיכה נפשית החל מהרגע הקריטי שבו כל חלומותיהן ותקוותיהן לעתיד מתנפצות. הניסיון מלמד שהטראומה של מות בן הזוג מלווה את החברה לכל אורך החיים, אבל סיוע ותמיכה אמיתית הם חלק קריטי בהתמודדות בריאה בדרך לחיות חיים מאושרים לצד האבל ולא בצלו", הוסיף. 

את הסרטים הפיקו בהתנדבות חברת ההפקה גרין פרודקשנס,  קריאטיב – מירן פחמן, עיצוב - אורי נוה.