עדכונים חיים

המחזמר משירי צביקה פיק שב לבמות: המלצות תרבות לסופ"ש

"מרי לו" שב בגרסה מחודשת, עיבוד מחודש ב"קאמרי" ל"מלאכים באמריקה", הזמרת יעל לוי בהופעה ועיבוד לקלאסיקה "העץ הנדיב": כל ההמלצות לסוף השבוע

צביקה פיק צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)
מעריב אונליין
"מרי לו" צילום: עיצוב: עדי ברק

מרי לו - מחזמר משיריו של צביקה פיק

עלילת המחזמר מתרחשת בישראל של שנות השבעים, ומתפרשת על פני עשור שלם. במרכזה - סיפור אהבה בין שלשה צעירים בעיר חוף ישראלית בתחילת שנות השבעים. גבריאל הצעיר נקלע בין אהבתו למרי לו התוססת, החולמת להיות כוכבת, לבין אהבתה המסורה של אלה חברתו.
המחזמר בנוי סביב עשרים וחמישה מלהיטיו הגדולים של צביקה פיק.
 
גיבוריו מבוססים על דמויות המופיעות בפזמוניו המוכרים: "מרי לו" "אלה סינדרלה" "גבריאל" "אני אוהב אותך, לאה" "אהבה בסוף הקיץ" ועוד רבים וטובים. זהו סיפור אהבה מרגש ומשעשע, המציג הווי ישראלי מוכר ושירים קצביים וסוחפים המשולבים בהקשרים חדשים ומפתיעים.

תל אביב-יפו, שבת 28.01.2023 21:00, בית החייל תל אביב רח' ויצמן 60. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין
יעל לוי צילום: אריק סולטאן

יעל לוי

יעל לוי היא אחת הזמרות המזוהות ביותר עם פס הקול של המוסיקה הישראלית. בימים אלו מופיעה בכל הארץ עם המופע האינטימי שלה בליווי הגיטריסט אמיר זוסקוביץ, ויחד הם מביאים לבמה את השירים המוכרים מכל תחנות ותקופות חייה: "בלדה לנאיבית", "אי ירוק בים", "לך לאן שתלך" "אל תקנה לי ורד", "דה בה דה" (נעימת הפתיחה של גלי צה"ל), "גשם הקשב לנשים"  ועוד.

תל אביב-יפו, שבת 28.01.2023 20:30, מועדון שבלול קרליבך 23. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין
מלאכים באמריקה צילום: אוהד רומנו

תיאטרון הקאמרי - מלאכים באמריקה

פנטזיה טרגי-קומית מסעירה, שמתרחשת בימי השיא של מגיפת האיידס בניו-יורק של סוף שנות השמונים. שמונה דמויות מחפשות גאולה בין חיים למוות, בין אהבה לסקס, בין גן-עדן לגיהינום.

יצירת המופת שכתב טוני קושנר עלתה על במות רבות ברחבי העולם, שימשה בסיס לסדרת טלוויזיה וזכתה בשלל פרסים (בהם, פרס טוני ופרס פוליצר). כעת עולה המחזה על במת הקאמרי בהפקה מרהיבה, לחמישים הצגות בלבד, בשיתוף תזמורת המהפכה, בניצוחו של רועי אופנהיים.

מעריב אונליין
העץ הנדיב צילום: תיאטרון הילדים הישראלי

תיאטרון הילדים הישראלי - העץ הנדיב

תיאטרון הילדים הישראלי גאה להציג את הסיפור המופלא של "העץ הנדיב". עלילת הסיפור נסבה אודות מערכת היחסים ארוכת השנים וסיפור אהבתו הגדולה של עץ כלפי ילד ונכונותו להעניק מעצמו ללא תנאי.  

מועצה האזורית חוף הכרמל, שבת 28.01.2023 11:30, היכל התרבות חוף הכרמל - אולם מוזה בקרבת מועצה איזורית חוף הכרמל, הפניה הראשונה אחרי כרם מהר"ל. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין