עדכונים חיים

תזמורת המהפכה פוגשת את צ'פלין: המלצות תרבות לסופ"ש

עיבוד מוזיקלי חדש לסרט הקלאסי "הבהלה לזהב", מופע מחווה לשירי המסיבות הגדולים והצגה לילדים משירי עוזי חיטמן: כל ההמלצות לסוף השבוע

הבהלה לזהב - תזמורת המהפכה הבהלה לזהב - תזמורת המהפכה (צילום: רפי דלויה)
מעריב אונליין
תזמורת המהפכה - הבהלה לזהב צילום: באדיבות האופרה הישראלית

הסרט "הבהלה לזהב" בליווי תזמורת המהפכה

תזמורת המהפכה תלווה בנגינה חיה את הקרנת הקומדיה הקלאסית משנת 1925 בכיכובו של צ'ארלי צ'אפלין, שכתב את התסריט, ביים, הפיק והלחין את הפסקול. לילדים ולהורים שיגיעו לצפות בסרט צפויה חוויה קולנועית חד-פעמית ובלתי נשכחת.

תל אביב-יפו, יום ה 02.02.2023 20:00, המשכן לאמנויות הבמה תל אביב שד' שאול המלך 19. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין
המופע Party צילום: רחל מוגרבי

Party - מופע מחווה ללהיטי המסיבות הגדולים מכל הזמנים

מופע המחווה ללהיטי המסיבות הגדולים מכל הזמנים! מיטב הלהיטים שהרקידו אתכם על רחבות הריקודים בסבנטיז, אייטיז, ניינטיז ועד ימינו, בעטיפה נוצצת של פרפורמרים מהמובילים בתעשייה. חגיגה גדולה של אנרגיות ולהיטי ענק מכל הזמנים.
 
Bruno Mars, Rihanna, Beyoncé, Depeche Mode, Michael Jackson, Maroon 5, משינה, שוטי הנבואה, אליעד, חנן בן ארי, כוורת, סבנטיז, אייטיז, ניינטיז הם רק חלק מהרפרטואר שיוביל אתכם לרחבת הריקודים כמו פעם, לערב חד פעמי של חוויה שלא תשכחו.  המופע Party מופק על ידי פרוייקט weAre, שמפיק גם את מופעי המחווה "נפגשים על הדשא", "Black Magic" ו"צוותא".

תל אביב-יפו, יום ו 03.02.2023 21:30, מועדון הוואנה מיוזיק קלאב תל אביב-יפו רח' יגאל אלון, 126. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין
רציתי שתדע צילום: סטודיו מאדי

רציתי שתדע... משיריו של עוזי חיטמן

הצגה מוסיקלית - משירי עוזי חיטמן. בחופשת הקייץ מגיע עידו השובב לבקר את סבא יהודה בקיבוץ. שם הוא פוגש את דודו, עדנה הפרה שאוהבת לשיר ולרקוד ועוד הרבה חברים טובים ומגניבים. את כל הדברים המרתקים שקורים לו שם, שוזר עידו בחריזה נהדרת ביומן שסבא נתן לו במתנה. הצגה מוסיקלית, משעשעת ומבדרת לכל המשפחה, ממיטב הלהיטים שכתב והלחין עוזי חיטמן.

תל אביב-יפו, שבת 04.02.2023 11:00, מוזיאון ארץ ישראל תל אביב - אודיטוריום קלצ'קין רח' חיים לבנון 2, רמת אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין