עדכונים חיים

מחווה לג'יפסי קינגס ועיבוד חדש ל"המלט": המלצות תרבות לסופ"ש

להקת מחווה לג'יפסי קינגס בהופעה, עיבוד חדש למחזה הקלאסי של שייקספיר בבית ליסין והצגה סאטירית חדשה בתיאטרון גשר: כל ההמלצות לסוף השבוע

ג'יפסי קינגס ג'יפסי קינגס (צילום: מקס פולק)
מעריב אונליין
המלט צילום: מיכל חלבין

תיאטרון בית ליסין – המלט

משהו רקוב בדנמרק. המלך מת, ויש חשש כי נרצח. המלט, הנסיך הצעיר, יוצא לחקור, ולנקום. אבל שום דבר לא פשוט כמו שהוא נראה, ויחסיו עם אמו, עם אהובתו, עם חבריו, עם המדינה ועם עצמו מתערערים תוך כדי חיפושו אחרי צדק. המחזה הסוער, המרגש והמצחיק שכתב שייקספיר לפני קצת יותר מ-400 שנה עדיין מודרני וחצוף, ושואל את השאלות המהותיות ביותר שנוגעות בנו במאה ה-21. כמו למשל, להיות - או לא להיות?  עיבוד בימתי עכשווי, מסעיר וסוחף, צבעוני ופרוע למחזה הקלאסי האהוב של כל הזמנים.

תל אביב-יפו, יום ה 23.02.2023 20:00, תיאטרון בית ליסין תל אביב - אולם דיזנגוף 2 רח' דיזנגוף 101. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין
The Gipsy Kings - Tribute show צילום: גולד הפקות

הג'יפסי קינגס - The Gipsy Kings - Tribute show

הרכב המגיע אלינו לישראל מאנדלוסיה שבספרד וממונפולייה שבצרפת. משפחת גיטריסטים וזמרים צועניים - ג'יפסי אמיתיים - מדרום ספרד. המשפחה זכתה בתחרויות הגדולות ביותר של הפלמנקו באנדלוסיה עם הגיטריסט Refael Heredia.

צוות הנגנים המגיע לישראל המבצעים באופן מרגש ועוצמתי את שירי הגיפסי קינגס הופיעו בעבר ומופיעים עדיין עם Chico Castillo מהרכב הג'יפסי המקורי, ברחבי העולם.

מעריב אונליין
במנהרה צילום: באדיבות תיאטרון גשר

תיאטרון גשר - במנהרה

מקום ההתרחשות - מנהרת טרור בגבול עזה-ישראל. מהצד הישראלי נכנסים צליל ויפתח ומהצד העזתי – הישאם ומנסור. עכשיו הם שם יחד. אחד מהם יהפוך ל"מוקש חי" בזמן שמעליהם, בעולם שמעל לפני הקרקע, ירחש הקרנבל התקשורתי-פוליטי וישחק בחייהם. האם התיאטרון יכול לשקף ולבחון מציאות בזמן הווה? מי לוחץ על ההדק ומי לוחץ על מי שלוחץ על ההדק? סטירה סאטירית שנונה, המעמתת את עולם התקשורת עם חוסר התקשורת של העולם, ומזכירה כי לפעמים נבחרי הציבור בוחרים ללכת יד ביד – על גבם של הבוחרים. 

תל אביב-יפו, יום ד 22.02.2023 20:00, תיאטרון גשר תל אביב - אולם נגה שד' ירושלים 7-9, יפו. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

מעריב אונליין