משהו בחוצפה שלהם קרץ לי מאוד. האלבום היחידי שהם הוציאו היה נועז ושטותינקי. כולל השירים הליריים שבו עם שיר 'ההד' או 'שיר בין ערביים', שאהובים עלי במיוחד".
כאמור שמו של המופע בפסטיבל הג'אז "קצת אחרת לגמרי" מעיד על נקודת המוצא האמנותית של תומר בר. "מראש ידעתי שזה לא הולך להיות מופע מחווה של אחד לאחד לשירי האלבום במלאת 50 שנים ל'קצת אחרת'. רציתי לעשות משהו קצת אחר, דווקא לפשט ולא לעשות דברים מורכבים עוד יותר.
זו הפקה לפסטיבל הג'אז ברוחו של אבישי כהן, כשאני מביא לבמה עיבודים חדשים ורעננים, שאינם חזרה על מה שהיה, אלא כמפגש מחודש עם היצירה, כשנגני הפרוייקט הטובים מעולם הג'אז עם פרשנות פנומנלית לשירים, ועדיין משמר משהו מ'קצת אחרת' המקורית. בעזרת כלי הנגינה הם מבטאים חדשנות, אלתור וגם רוח שטות. בעיני הנוכחות של נטע ברזילי היא מובנת מאליה בעוד שמצידו של שלמה גרוניך מדובר באומץ להסכים להשתתף במופע כשעושים את המוסיקה שלו באופן שונה ומחודש".
המוסיקה שלו מורכבת מסגנונות מגוונים מג'אז הארדקור ועד פופ רוק ו-RNB, קלאסי כולל עיבודים לבאך. הוא בוגר תיכון "תלמה ילין" שקרוי על שם סבתא רבתא שלו. "במפגש עם מנהל בית הספר ביום הראשון ללימודים הוא שאל 'מי מהתלמידים יודע מיהי תלמה ילין?' עניתי מיד: 'סבתא שלי', הוא העיף אותי מהכיתה ואז נעמדתי מול הפסל שלה, ברגע קולנועי שכזה. בהמשך המנהל גילה שאני אכן הנין שלה ונהיינו חברים טובים".