גזענות או סתם בירה? הפרסומת שעצבנה את צ'אנס דה ראפר

המוזיקאי ביקר פרסומת של חברת הייניקן, מה שהוביל להסרתה. אך האם יכול להיות שהמשפט "Sometimes, lighter is better" הוא תמים לגמרי? חדשות המוזיקה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין
2
גלריה

מהחברה נמסר כי הכוונה הייתה לפרסם את הבירה ה"קלה" שלהם, וכי הם לוקחים את העניין לתשומת ליבם. הפרסומת כאמור – הוסרה, והכל הודות לביקורת החשובה של צ'אנס דה ראפר.

מחקר אחר, מצא קשר ישיר בין אחוזים גבוהים של well-being, לבין עליה של תשע שנים בתוחלת החיים. או במילים אחרות – המחקר הנוכחי הוכיח כי חשיפה למוזיקה חיה, יכולה להאריך את תוחלת החיים שלנו.

הופעה. צלם : עידן מדיה, יח"צ
הופעה. צלם : עידן מדיה, יח"צ

המשתתפים במחקר עברו מבחנים מקיפים, שכללו גם בדיקה של קצב הלב שלהם. כאשר הנבדקים סיפרו על הופעה שהיו בה, תחושות הערך העצמי, הקרבה לאחרים והגירוי המנטלי - עלו. אותם משתתפים שדיווחו כי הלכו להופעה אחת לשבועיים נמצאו כבעלי הסיכויים הגבוהים ביותר לחוש תחושות כמו שמחה, סיפוק, פרודוקטיביות והערכה עצמית גבוהה.

תגיות:
בירה
/
צ'אנס דה ראפר
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף