אפקט חדש בפייסבוק מגלה איך הייתם נראים בתור נטע ברזילי

אופציה חדשה ברשת החברתית הופכת את המצולמים לדמותה של הנציגה הישראלית, ומאפשרת ליצור סרטוני וידאו ותמונות לשיתוף לקראת ערב האירוויזיון

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
נטע ברזילי
נטע ברזילי | צילום: יח"צ

האפקט פותח על ידי סוכנות הטכנולוגיה רבי אינטראקטיב ומבוסס על טכנולוגיית מציאות רבודה. המוסיפה את השכבות במראה של נטע על התמונה המקורית שנקלטת במצלמה.

לדברי גיל רבי מנכ"ל רבי אינטראקטיב: "עבדנו נגד השעון בתהליך הפיתוח כדי שנצליח לשחרר את האפקט לפני גמר האירוויזיון. אנו בטוחים שישראלים רבים בארץ ובעולם יהיו גאים לתמוך בנטע ובשיר שמייצג אותנו על ידי מחוות ברשתות החברתיות. של פרסום סטוריז, תמונות וקטעי וידאו בהם הם עוטים את דמותה של נטע".

תגיות:
אירוויזיון
/
נטע ברזילי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף