בגרדיאן הבריטי נכתב בכותרת גדולה כי "הפופ סטאר הישראלית כבשה את לבבות האירופים עם השיר החריג toy", שתואר בעיתון ככזה "שמעולם לא שמענו כמותו".
בדיילי מייל, לעומת זאת, ציינו כי "עם 25 מיליון צפיות ביו-טיוב, טוי של נטע ברזילי הוא להיט גם בקרב הציבור וגם בקרב השופטים", וב-BBC לא שכחו להבהיר כי השיר TOY נכתב בהשראת קמפיין MeToo.
באופן דומה, ב"מירור" טענו כי "לשיר הזוכה באירוויזיון יש מסר חזק, הקשור לתנועת MeToo. הזמרת הישראלית, ששמה המלא הוא נטע ברזילי, הלכה בעקבות ביונסה והפכה למזוהה עם שמה הפרטי בלבד. כמו כן, מטרת קולות התרנגולת שהשמיעה לא רק נועדו לגרום לנו לצחוק, אלא גם לומר לאנשים לתפוס מרחק".