למרות שגיאות ושירים מיותרים, מוטי טקה מספק את הסחורה באלבום הבכורה

"בלבלה" מבסס היטב את מעמדו של הזמר ככוכב עולה בז'אנר עם שירים טובים שתפורים למידותיו, אך אם רק היה יותר דגש על הניואנסים הקטנים, התקליט היה הופך מטוב - לטוב מאוד

דודי פטימר צילום: דודי פטימר
מוטי טקה - צילום משה נחומוביץ  -עיצוב הטיפה סטודיו דורון עדות
מוטי טקה - צילום משה נחומוביץ -עיצוב הטיפה סטודיו דורון עדות | צילום: עטיפה

"התפקיד שלי הוא קודם כל לשמח את עם ישראל, לקרב בין לבבות ולגשר בין פערים בעזרת המוזיקה", אמר לי טקה בראיון ביוני האחרון. ואכן, בהאזנה לאלבום ניכר כי טקה מטשטש היטב את ההבדלים בין מזרחית לפופ, ויוצר באלבום כור היתוך.

מצד אחד, האלבום כולל שירי חפלה מרימים ומשמחים כמו "בום בום", "בא לי לרקוד", "שמפניה" ו"מה לי ולך", שהולמים היטב את הווייב והסטייל הכריזמטי והמרענן שטקה מביא עמו. מצד שני יש בו בלדות נוגות כמו "היא לא יודעת", "רק בזיכרונות" ו"קשר רציני".

ועם זאת, יש באלבום גם כמה שירי טראש שאפשר היה בקלות לוותר עליהם, יען כי הם סתמיים, נוסחתיים ושבלוניים, ומבוצעים בצורה די טכנית וחסרת רגש, כמו "התאהבתי בקצינה שלי", ו"גול בדקה ה־90"; וגם כאלה עם עברית קלוקלת והגייה שגויה וצורמת, כמו למשל בבלדה הנהדרת "גונבת לי את השמיכה": "ופתאום", כשהוא הוגה פ' דגושה, במקום רפויה.

שורה תחתונה: "בלבלה" של טקה מספק את הסחורה והוא יריית פתיחה מעולה עבורו, שמבססת היטב את מעמדו ככוכב עולה בז'אנר. מרבית השירים טובים ותפורים היטב למידותיו. ועם זאת, הייתי מצפה ממנו להיות בררן וקפדן הרבה יותר. אם רק היה שם דגש על הניואנסים הקטנים, אלבומו היה הופך מטוב לטוב מאוד.

תגיות:
אלבום בכורה
/
מוטי טקה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף