"אפשר לומר שהיצירה היא מיקרו קוסמוס של המציאות הפוליטית החברתית העולמית. אנחנו חיים בתקופה המתבטאת בסדר מול כאוס, חוקים והסכמות שנטרפים, וחיפוש של אנשים אחר הדרך האישית כדי לבטא את עצמם, להרגיש קיימים ולהתחרות על תשומת לב תוך חיפוש מתמיד אחרי האישור החברתי", מעיד שני.
"טאטרי TATRY", יצירה בת 55 דקות מתכתבת לדברי הכוריאוגרף עם המבניות הקלאסית של מחול מודרני, וגם עם הרצון לאתגר אותו. "אנחנו במעקב אחרי חוקי הספר אבל תוך שבירה עדינה שלהם. זו יצירה עם התנגדות רכה. על הבמה נוצר משחק מרהיב בכאוס שמסתדר מעצמו כאשר הכוריאוגף בדומה לשליט החברה, נותן הצצה למנגנון הבחירה מתוך ידיעה שהפיזור המחשבתי והתנועתי מתגבש גם לרגעים של אחידות, דואטים, רגש וקבוצתיות ועדיין יכול להשאר גם כאוס. עם זאת, המופע "טאטרי" מבטא קורולציה בין מוסיקה, גוף ותנועה וממלא את התפקיד הפוליטי של המחול כאמנות פוליטית", מעיד שני.
מור שני, בן 38, נולד באילת לאם מורה למחול ואב איש עסקים בתחום המשקאות. הוא החל לרקוד בילדותו המוקדמת, ולמד בתיכון במגמת מחול. עם המעבר לתל אביב, החל את דרכו המקצועית בלהקת בת דור, ובהמשך, עבד עם להקת המחול "ענבל". לפני שש שנים חזר לישראל לאחר שהות בת עשר שנים בהולנד לשם נסע כדי ללמוד ונשאר.
"מסיבות בנאליות. התגעגעתי להורים ולסבתא שמתבגרת. ובכלל, בסיומו של עשור בהולנד הבנתי שזה עכשיו או לעולם לא, ובחרתי לחזור. אני גר במרכז תל אביב. אני מכיר אנשים, יוצרים שעוזבים את הארץ בתקופה הזאת. קל להם לארוז מזוודה ולנסוע לעשות פרויקטים בחו"ל. אני יכול להבין אותם ואת הרצון לחיות חיים נורמליים יותר במקום אחר".
"אני ציוני בעל כורחי. החוויה האירופית הספיקה לי. אני לא רואה את עצמי עוזב שוב את הארץ. בוודאי לא במצב הנוכחי. אי אפשר לעזוב כשצריך להיאבק על מה שחשוב, אחרת המאבק נדון מראש לכישלון. אני מפגין בקפלן ופוגש שם מאה אחוז נציגות של עולם המחול".
לשמחתי ירשתי כישורים משני הוריי. מחול מאמי שהיא מורה למחול, ומאבי איש עסקים בתחם האוכל והמשקאות. אפשר להגיד עלי שהתפוח נפל פעמיים מהעץ".