"ההצגה הכי משעממת בעולם" לא משעממת בכלל. זאת הצגה שבוחנת את הגבולות של הילד הישראלי ושל ההורה שלו. היוצרת, הרקדנית והכוריאוגרפית רננה רז לקחה את "הספר הכי משעמם בעולם" מאת ננה אריאלי ויצרה לו גרסת תיאטרון וריקוד בה צפינו בסוזן דלל. 

על רקע קריינות מוקלטת בקולה של רז, היא עולה על הבמה בליווי עילאיה שליט ועופר עמרם והשלושה מצייתים לציוויים המוקלטים. "זאת ההצגה הכי משעממת בעולם, לא קורה בה שום דבר, אין בה לא עלילה ולא תפאורה, אמרתי זאת ההצגה הכי משעממת בעולם!" מכריז הקול ואז אומר, "בהצגה הזאת רק עומדים" והשלושה עומדים במשך דקות ארוכות ולא זזים. "בהצגה הזאת רק יושבים" והשלושה יושבים דקות ארוכות ולא נעים או מדברים.

ההצגה הכי משעממת מלמדת את הצופים המבוגרים יותר והצעירים יותר- להשתעמם. ולהשתעמם, ידידיי, זה דבר נפלא. ההצגה מוכיחה שהרבה דברים מתרחשים בגבולות השעמום ואחד הדברים המעניינים הוא לראות את המבוכה של הילדים ושל ההורים ברגע שנוטלים מהם את המסכים ומראים להם... כלום. הצחקוקים, חוסר הנוחות מבהירים עד כמה אנחנו רגילים וזקוקים לדברים נעים מולנו, לגירויים קיצוניים. אחת הפעוטות עלתה על הבמה ונגעה ברננה רז כדי לוודא שהיא עדיין בחיים, למרות שהיא לא זזה.

ההצגה מתפתחת ובשיאה המופלא שלושת השחקנים מתיישבים במקום הקהל והקול מזמין את הנוכחים להופיע במקומם, מה שהופך למסיבה אדירה שהיא הכל מלבד שיעמום. הסיבוב הושלם, הקהל למד להשתעמם ומבין, לפחות באותו הרגע, ששיעמום הוא לא דבר נורא. בכלל.

ההצגה הכי משעממת בעולם, רננה רז, לגיל 5 ומעלה ולכל המשפחה, משך 50 דקות בעברית, בסוזן דלל