קעקועים הם כבר מזמן תרבות שעומדת בפני עצמה, כשמדי שנה עוד ועוד ישראלים מקעקעים את גופם בשלל הדוגמאות והאפשרויות שיש כיום בשוק. בתעשייה לא נדיר לראות בני נוער בגיל 16 (הגיל המינימלי לקעקוע) לצד סבתות בגיל השלישי שמקעקעות את שמות הנכדים. הקעקועים עצמם אינה תופעה חדשה ולאחרונה פורסם כי חוקרים גילו את הקעקועים האומנותיים העתיקים ביותר בעולם על זרועותיהם של שתי מומיות מצריות בנות כ-5,000 שנה.

על הרקע הזה ובפעם השישית בישראל, ייערך יריד הקעקועים הבין-לאומי בימים שישי ושבת, בין התאריכים 19-20.5 בגני התערוכה, ת"א. לאירוע יגיעו שלל מקעקעים מישראל ומהעולם והמבקרים יוכלו להתהדר בקעקוע חדש ומיוחד. במקום ייערך יריד אופנה ואקססוריז אלטרנטיבי בליווי הופעות מוזיקה חיות לאורך כל שעות הפעילות.

ברחבי המתחם יוצבו שלל פרטי אומנות וספרים עתיקים וחדשים בנושאי קעקועים מאוספו הפרטי של דוד מוסקו מי שנחשב למקעקע הישראלי הראשון. בנוסף, יוצבו מכונות קעקועים עתיקות ששיחזר יוני נקש. נקש הוא אחת הדמויות הידועות בעולם הקעקועים ומי שבנה עד כה למעלה מ-400 מכונות שחלק מוצגות במוזיאוני קעקועים באנגליה, אוסטרליה ועוד. בנוסף, ייערכו במקום הופעות חיות של אומני קרקס אלטרנטיבי בין השעות 13:00-14:00 ובשעה 18:00 תיערך תחרות הקעקועים המצטיינים.