צירות מפתיעות ברפרטואר התיאטרון הקאמרי לשנת 2023-2024, עם שחקנים חדשים שיצטרפו לתיאטרון: התיאטרון התל אביבי הציג את ההצגות והפרויקטים החדשים שלו וגם צוות חדש של כוכבים שכולל את יניב ביטון, עוז זהבי, משי קליינשטיין, אפרת בן צור ויוצרת המוסיקה נעמי אהרוני גל (נונו). בשורה נוספת היא פרויקט חדש: "המחזמר הבא שלנו", קול קורא ליוצרי מחזות זמר לשנת 2024. לראשונה יעניק הקאמרי תקציב פיתוח וליווי מקצועי למחזמר - זאת לאור ההצלחה של "החבדניקים", המחזמר המצליח של התיאטרון בשנה החולפת שהביא כמאה אלף צופים לתיאטרון עד כה.

לקראת סוף 2023 - ולראשונה בישראל - יעלה החלק השני של "מלאכים באמריקה", יצירת המופת שמתרחשת בשיאה של מגיפת האיידס בניו יורק בסוף שנות ה-80. חלקו הראשון של המחזה עלה בקאמרי לפני חודשים אחדים וזוכה לביקורות חסרות תקדים. בכך יוצגו בקאמרי שני חלקיו של האפוס המרהיב זוכה פרס הפוליצר ופרס הטוני.

השחקנים המצטרפים לקאמרי יגלמו תפקידים כדלקמן:

יניב ביטון בתפקיד הראשי ב"כח עליון" (לצד כינרת לימוני ובבימויו של המנהל האמנותי גלעד קמחי), המבוסס על סרטו של הבמאי השוודי המוערך רובן אוסטלונד, על משפחה שיוצאת לחופשה בהרי האלפים, וכשמפולת שלגים מאיימת על המשפחה - האב נוטש ובורח.  

עוז זהבי יופיע ב"להעיר אריות" עפ"י ספרה של איילת גונדר גושן (לצד רות אסרסאי ובבימויה של שירילי דשא). זהבי יגלם רופא בכיר שהיה מעורב בתאונת פגע וברח בה פגע בעובד זר, ונסחט ע"י אשתו.
 
משי קליינשטיין תגלם את התפקיד הראשי במחזמר "מלצרית" (לצד טלי אורן, נוי הלפרין ואלי גורנשטיין, בבימויו של עידו רוזנברג), על מלצרית בדיינר אפרורי, שחייה מקבלים תפנית מרהיבה עם הגעתו של רופא צעיר לעיירה.

אפרת בן צור תגלם את מדיאה במחזה היווני המיתולוגי מאת אוריפידס על אישה נבגדת שיוצאת למסע נקמה מחושב ומזוויע (לצד מיכה סלקטר ובבימויו של במאי הבית עירד רובינשטיין).

יוצרת המוסיקה נעמי אהרוני גל (נונו) כתבה והלחינה את המוזיקה במחזמר המקורי "כאפות" מאת גיתית פישר ושיר ראובן, שיעלה במהלך 2024.
 
מנכ"לית התיאטרון הקאמרי יפעת צחי-קיראל מסרה כך: "הקאמרי לא מפחד לגעת בנושאים מורכבים ולנהל דיאלוג כן וקשוב עם הקהל, והקהל שלנו מוכיח שהוא לא מפחד מאתגרים וסומך על הבחירות האמנותיות שלנו. הרלוונטיות והעומק שהעונה הבאה מתעסקת בהם, הם ביטוי לביטחון ולאמון שהקהל נותן בנו״.