אמש יצאה לדרך הצגת ה- 100 של קזבלן בכיכובו של עופר חיון. אבל אל תתנו למספר לבלבל אתכם, השחקנים לא התעייפו והקהל עדיין משתגע כשהשיר "רוזה, רוזה ,רוזה" מתנגן. ההצגה בתיאטרון הבימה בשיתוף תיאטרון השעה מגוללת את סיפורם של תושבי שיכון רעוע ביפו, הקשיים הכלכליים והחיים לצד עולים חדשים-ותיקים. 

במציאות של ימינו, אין זה מפתיע שהסיפור נשאר אותו הדבר, ההבטחות לא מומשו והויכוחים על דמו-קרטיה עוד לא הגיעו לקיצם. בתוך כך, הדיכוטומיות במחזה הפכה לעניין שבשגרה והשסעים שמוצגים בחן כבר מתקבלים אצל הקהל בהנחה כבדה במקום בגיחוך. ההצגה שעוקבת אחר סיפורו של יוסף סימן-טוב או בכינויו קזבלן (עופר חיון) שמתאהב בבת השכן, צריך להוכיח את עצמו עבורה. 

המחזה האייקוני עולה בתיאטרון מידי שנה ולא מפסיק להתחדש ולנו רק נותר להתמוגג בזיכרונות הנוסטלגיים שצפים מהשירים, הוויכוחים וסיפור הסינדרלה המזרחי שצמח פה, בארץ ישראל.  

בין האורחים שהתייצבו על השטיח האדום: רוסלנה רודינה, שחר טבוך שזכה באירוע ללא מעט תגובות על הפוסט האמיץ שפרסם בדבר יציאתו מהארון באותו היום, איתי תורג׳מן, שני קליין, אלישע בנאי ובת זוגו, גלית גיאת והבת שלה, קארין עליה, נועה כהן, הזמר איזי, יוצרת התוכן נוי אייזן, לירז חממי והשחקן מאיר תמם-  שאחיו עמוס גילם את קזבלן בעבר.