לכאורה מדובר בחיבור הכי מפתיע של התקופה, אך לאחר צפייה בכימיה ביניהם במופע המשותף החדש, החיבור המפתיע הופך למתבקש - קובי אפללו וליטל שוורץ במופע משותף. סטנדאפ ומוזיקה על במה אחת. מופע משותף חדש שהוא רכבת הרים של צחוק ומוזיקה. מדובר במופע חדש שנולד כמעט במקרה הוא שילוב מפתיע בין הומור משוחרר נטול מעצורים לשירים אהובים שכולנו מכירים. קובי וליטל עושים סטנדאפ וצוחקים על החיים, על עצמם ושרים ביחד. בשיחה עם איריס קול ב-103FM סיפרו השניים על המופע החדש.

את ליטל שוורץ אין צורך להציג, היא ידועה כאחת הנשים המצחיקות בארץ עם ניסיון של שנים על במות ורזומה מפואר של הופעות טלוויזיוניות. קובי אפללו הוא אחד הזמרים האהובים בארץ, כזה שיודע לרגע ולהיכנס עמוק ללב אבל גם אחד שיצא לו מוניטין כסטנדאפיסט בפני עצמו בקטעים שהוא מספר בהופעות. החיבור בין השניים שנולד במקרה, מתברר כמתבקש. התוצאה היא ערב שהוא רכבת הרים של צחוק ומוזיקה.


 אפללו: "מדובר באישה מוכשרת להחריד. קומיקאית מבריקה, חיה את השטח, לראות אותה על הבמה זה לראות כאילו זה שיעור, איך קומיקאי בא ולוקח את הקהל, איך תוך כמה דקות הם בכף היד שלה. כל אחד בא לשטח של השני באיזשהו חוסר ביטחון. היא אמרה לי 'אני לא שרה', אמרתי לה 'מאיפה את יודעת? את שרה בטון?', היא לא מזייפת, היא מדוייקת. כל השאר זה באמת עניין של ביטחון, מיומנות ואימון". 

"אף אחד לא נולד מסלסל, משהו שמפתחים עם השנים", הוסיף אפללו. "אני מאמין שתוך כדי ההופעות, גם הקול שלה לא קול צורם, הוא קול נעים. יש אנשים שיש להם קול שהוא לא קול נקי ונעים. אז היא גם מדוייקת, גם שרה נקי. המופע הזה נזרק ממקום למקום, הסטנדאפ של ליטל, ואז אני באה עם שיר קצת יותר מרגש, הוא פשוט מגוון. אתה מעביר את הקהל מסע בקיצור".

שוורץ: "אני חייבת קובי. גם קובי צריך ליטל. כולם תוהים מה זה המופע הזה, צריך לבוא לראות אותו. זה מופע משותף, קומדיה ומוזיקה יחד. קובי נורא מצחיק, אני אפילו לא ידעתי עד כמה. חוץ מזה שהוא זמר מדהים הוא באמת מצחיק, ואני קומיקאית מדהימה וזמרת לא רעה, אני לא טובה בזה אבל אני זמרת בסדר. הוא אומר שיש לי קול נעים יחסית. אנחנו נהנים, מופע של כיף. אני עולה גם עם הסטנדאפ שלי, ואז קובי שר שירים שלו, ואז אנחנו שרים יחד שירי שנות השמונים".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm