ערוץ הילדים שוב כאן: גיל ססובר חוזר לבמה עם מופע סטנד אפ מוסיקלי חדש - "הפרויקט של גיל ססובר - מופע שגדלנו עליו", בו הוא משלב להיטים מתוכניות הטלוויזיה השונות בהן השתתף, לצד סטנד אפ וסיפורים אישיים מאז ומהיום. בנוסף, במופע משתתפים אורחים מיוחדים: טל מוסרי, רובי דואניאס ואסף אשתר.

איפה הם היום: זה מה שעושה היום כוכב ערוץ הילדים לשעבר, רודריגו גונזלס 

במופע משלב ססובר את פסקול הילדות של כל מי שגדל בשנות התשעים: "היי הוגו היי", "הכיתה המעופפת", "קסדה בראש טוב", "דווקא אני", "ערוץ הילדים זה אנחנו", "שיר הטרטע", "שיר חם ויפת", "Here we are" ועוד, בקצב הרוק וההיפ הופ, יחד עם חבריו מהעבר. את המופע מלווה להקת הרוק הגלילית האנרגטית 'הפרויקט המקומי'. מעבר לשירים מבצע גיל עם חבריו קטעים חדשים לדמויות אייקוניות, כמו: חם ויפת, המבזק של ז׳ק והמדען הצרפתי. רוב המופע הקהל על הרגליים מה שמוביל למסיבה של ממש.
 
גיל ססובר מסר: ״אולי זה הגעגוע לילדות ולתקופה התמימה של הניינטיז ואולי זה ההומור והשירים שכולם מכירים בע״פ. על רקע המציאות של ימינו אנשים מחפשים נחמה ואמת, משהו שהיה שם בילדותם, וכנראה שיש את זה במופע. אני קורא לזה מחאה של שמחה! זה זמן רב שמחפשים אותי ברשת, רק בתקופה האחרונה הגעתי לדיגיטל, וחיפשתי דרך באמצעותה אוכל לשלב את האהבה הראשונה שלי שהיא הבמה עם חומרים שרבים גדלו עליהם. יש תחושה בתקופה האחרונה שאנשים מחפשים לחזור למשהו תמים, אולי לילדות, לאמת?! משהו שמורגש באוויר. בעיני זה רצון לשמוח. אני קורא לזה מחאה של שמחה".

"במקרה, והרי אין מקריות בחיים, הכרתי להקה גלילית קסומה ואנרגטית, 'הפרויקט המקומי', ואיתם החלטתי להעלות את המופע שמשלב הומור ושירים קצביים וטובים, שאת חלקם הגדול מכירים כולם", הוסיף כוכב ערוץ הילדים.

גיל ססובר ולהקת הפרויקט המקומי (צילום: טל טמיר)
גיל ססובר ולהקת הפרויקט המקומי (צילום: טל טמיר)

"התחלתי להופיע ודי מהר חברי הטוב והמוכשר, רובי דואניאס, הצטרף למופע אחד, ראה כי טוב ומאז הוא על הבמה איתי בכל הופעה. שמח מאוד שבמופע ב-8.8 בזאפה יצטרפו גם אהוביי אסף אשתר וטל מוסרי המוכשרים", המשיך ססובר.

"בין היתר נבצע מערכונים מעודכנים של המבזק של ז׳ק, המדען הצרפתי, חם ויפת ועוד, בהתאם לימים אלה. נשיר גם את הכיתה המעופפת, היי הוגו היי, זה סימן בשבילי, ערוץ הילדים זה אנחנו, שירים של יוצרים מופלאים - דני רייכנטל ודנה ש״ץ, רוני ערן, שרון קנטור וארכדי דוכין, שמוליק נויפלד ויובל שפריר ועוד שיש לי הכבוד לבצעם. כמובן גם את שיר הטרטע, שיר חם ויפת שיצרנו כל חברי הקומדי סטור".

המופע יתקיים ב- 8.8.2023, זאפה הרצליה בשעה 20:00, מחיר כרטיס - 135 ש״ח