ההרכב האוקראיני המפורסם בעולם ARTBAT נוחת בישראל ויגיע לפסטיבל אלקטרוני ענק בלוקיישן מדהים בין הרי אילת. הפסטיבל שיימשך יומיים וימשוך אליו בליינים מכל הארץ יציג שורה של DJs ישראלים ובינלאומיים בהם: Argy,  Magit Caccon , Chaim , Ella Gutman, Reef B2B Mello ועוד שינגנו בחוות הגמלים שליד אילת ב-28 בספטמבר.

ARTBAT יופיעו באילת רגע לפני שהם ינגנו בערב הסגירה של מועדון ה-hi באיביזה לצד דיוויד גואטה. את הפסטיבל יסגור Argy אפטר מיוחד שייערך לראשונה במיקום חדש וייחודי – פארק המים החדש של אילת, במתחם אירועים שיכיל כ- 2500 בליינים. 

ארטור ובטיש, הצמד הדינמי יוצא קייב, התגלו ככוח בלתי ניתן לעצירה בעולם המוזיקה האלקטרונית. הם ידועים כ-ARTBAT, ועם הסאונד המובהק והמסירות הבלתי מעורערת שלהם כבשו את הקהל העולמי, וזיכו אותם בתארים של כוכבי השנה של Mixmag והאמנים הנמכרים ביותר של Beatport.

הרצועות המובילות שלהם כמו 'Age of Love' ושיתופי הפעולה עם דיוויד גואטה ואידריס אלבה חיזקו את מעמדם כענקים בתעשייה. בתור אמנים מבוקשים, הם הפנטו קהל בפסטיבלים ידועים כמו Tomorrowland ו-EDC. הלייבל UPPERGROUND שלהם עלה במהירות לגדולה, וגייס כישרונות בעלי חזון בתחום המוזיקה האלקטרונית.

מעבר למוזיקה, היצירות של ARTBAT עיטרו קמפיינים אופנתיים של Emporio Armani ו-Grand Seiko, והנוכחות שלהם הדהדה בפלטפורמות כמו TikTok ו-Roblox. עם עלייה מטאורית ממקורות מחתרתיים לכוכבות עולמית, המוזיקה של ARTBAT ממשיכה לחרוט חותם בלתי נשכח על חובבי מוזיקה אלקטרונית ברחבי העולם.

בין הכוכבים העולים שמאחורי הרנסנס היווני בשנים האחרונות במוזיקה האלקטרונית נמצא Argy . הכניסה שלו לתוך סצינת המוזיקה העולמית כולל כניסה למצעדים הכי חשובים מורכבת כמעט כמו המוזיקה שלו – מצד אחד הוא מוצר פרימיום ששמור לאספנים הרציניים, ומהצד השני המלודיות והביטים שלו כל כך מזיזים, שקשה לחשוב על סיטואציה שבה המוח האנושי לא מגיב לה מיד בריקוד ברגע ששומעים אותו.

אחד הקטעים האחרונים שלו, טקאטי, הפך ללהיט ענק מהרגע שיצא ומהר מאוד הפך ללהיט קבוע בכל המסיבות הכי חשובות והפך אותו לאחת התופעות הכי בועטות ומקוריות במוזיקה האלקטרונית.

מגית קקון היא אחת ממפיקות המוזיקה האלקטרונית המצליחות בישראל, ה-DJ שקצרה הצלחות בארץ ובעולם מנגנת ומפיקה כבר למעלה מעשור בתל אביב ובברלין. בשנתיים האחרונות גם שקדה קקון על הפקת חומרים מקוריים רבים ללייבלים מהמצליחים בעולם. מגית הציגה שיתופי פעולה עם דיג׳ייז ומפיקים מהשורה הראשונה כמו סולומון, דיקסון והמפיק סטיבן ווילסון יוצא Porcupine Tree.

כבת חסותו של סולומון החתומה תחת הלייבל שלו Dynamic ניגנה בכל הפסטיבלים החשובים בעולם – Get Lost, Melt, Fusion, Day Zero  וכמובן Tomorrowland. מגית שמהפנת את הקהל בסטים קסומים שנעים בין עוצמה לאלגנטיות ממשיכה להפתיע עם לייבל חדש שיצרה בשם Mago Music אליו כבר חברו אמנים שונים לצד הפקות המקור שלה. אין ספק שמסלול ההמראה של מגית קקון מבשר טובות לעתיד.

חיים הוא מלחין ומפיק מוזיקלי שסוחף קהלים רבים בארץ ובעולם. לאחר שהוציא מוזיקה בלייבלים הנחשבים בתעשייה כמו הלהיטים Love Rehab וההצלחה מאיביזה Blue Shadow חיים לא עוצר וממשיך לייצר טרקים בלתי נשכחים ולמלא רחבות בסאונד עשיר וייחודי שמחבר קלאסיקות אלקטרוניות עם טכנו עדכני וממכר.

השמות העולים בסצנת המוזיקה האלקטרונית הם שני הדיג׳יים יוצרים ריף ומלו מתל אביב, שניהם החלו את דרכם כחובבים, עד שלאט לאט הם הבינו שזה הדבר האמיתי, והתחילו בשיתוף הפעולה יחד, שמלווה גם במוזיקה שהם מפיקים במשותף. ריף ומלו הם השמות החמים בקרב אנשי הסצינה בתל אביב, ועם אירועים שהם מפיקים ומנגנים בהם יחד, הם יוצרים את הוייב החדש של הדור הבא