במשך כמעט שני עשורים עפרה זכריה מנהלת ומובילה את היכל אמניות הבמה בהרצליה, לשם הגיעה מתפקידים ב"קאמרי" וב"הבימה", שם החלה כסטודנטית קופאית ובהמשך גדלה עם האופרה הישראלית במשכן בתל אביב לתפקידים בכירים בתחום. בזכות אהבתה הגדולה לאמנות וניסיונה העשיר בתחום, הפכה את ההיכל לבית חם תוסס ומגוון - לאמניות הבמה עם מופעים מדוברים מהארץ ומהעולם.

לרגל חגיגות ה-20, עפרה זכריה משיקה את "עונה בת עשרים" - עונת מנויים עשירה. העונה תכלול מופעים גדולים ומשודרגים, בהם מחזות זמר (כנר על הגג, מלצרית, בלוז לחופש הגדול ועוד), מופעי מחול בילאומיים (גרופו קורפו מברזיל, אליס מבריטניה, וירוס של אוהד נהרין), ומופעים מוזיקליים: תזמורת מזרח מערב מארחים את שלומי שבת ואת תמיר גרינברג, שרית חדד שרה זוהר ארגוב, תיסלם, עילי בוטנר, כנסיית השכל, גיל שוחט מארח את דודו פישר, פבלו רוזנברג, משפחת בנאי, והצגות לילדים ולכל המשפחה ועוד.

"אני באמת חושבת שהצלחנו להרים מרכז תרבות שפונה לכל הגילאים ומציע קו מאוד עשיר, איכותי, עכשווי ומגוון, הרבה בזכות קהל מצוין מבין וחם, עיר מחבקת ומעודדת תרבות, עם עיריה שמבינה את חשיבות הדבר לעיר ומאפשרת לנו לבנות בית חם ואיכותי ולהביא את הטוב ביותר 
יש לתושבים כאן במה להתגאות", אומרת זכריה.

"בשנים האחרונות שודרגו התכנים והקהל למד לתת בנו אמון. מגיעים לכאן מכל מקום – צפון תל אביב, רמת השרון וכדומה. היום עבור רבים מהתל אביבים המרכז שלנו הוא אופציה שפויה מבחינת הגעה וחניה", היא מוסיפה.