השחקן, הבמאי, והכותב יפתח קליין מככב בימים אלה בהצגה "ערב שקופיות" לצד טלי שרון ושחקניות נוספות, שעוסקת בזוגיות, שגרה, והמציאות שביניהן. בשיחתו עם איריס קול ב-103fm סיפר קליין על פועלו בימים אלה.

"מתחזקת את הלב לקראת הכיף והמאמץ": ציפי שביט חוזרת לבמה בפעם ה-30
"האפשרות חלפה בראשי": האם בקאמרי צפו את המהומה בקהל?

קליין סיפר על מגוון הפרויקטים שבהם הוא מעורב בתקופה האחרונה. "זה באמת עניין של תקופות. היו תקופות שבהן הייתי פורה במחשבה, לפני שנה היה פרויקט חיי שנתתי עליו כמעט תשע שנים מהחיים שלי של פיתוח ועבודה, והגיע כמעט לכדי מימוש ואז הוא התפוצץ ונשרף. היו מעורבים בכך אנשים שעלה להם האגו לראש, וכל הדבר הזה התרסק וזה היה מפח נפש ענקי".

"מאז אני עוד מלקק את הפצעים. 'ערב שקופיות' זו הפתעה ענקית, זאת הצגה שהתחילה בתור הצגה קטנה בפסטיבל עכו ומה שהיא עושה מאז זה חיל בלתי ייאמן. אנחנו מתבגרים על הבמה יחד עם ההצגה, והיא רק הולכת וממריאה. בעונה הקרובה אנחנו מופיעים בכל הארץ, ממש בכל הארץ".

על המחזה סיפר: "זה על זוג שהתאהב והיה ביחד והתחילו החיים הבוגרים ונולדו להם ילדים, והתחיל הלחץ והולכים ומתרחקים - הגבר מרגיש נטוש והאישה מרגישה שהוא לא לוקח חלק בחיים. זה בעצם סוג של התבוננות פנימית של גבר על התקופה הזאת בחיים שלו".

קליין דיבר גם על המצב החברתי והפוליטי בימים אלה, אמר: "אני הולך להפגנות, אולי לא מספיק, אבל אני חושב שרוב עם ישראל רק רוצה לחיות בשלום אחד עם השני. ההזדהות הפוליטית שנוצרה פה היא קיצונית, מטורפת ולא מוצדקת. בתור אזרחים, אני חושב שאנחנו צריכים להיות ביקורתיים כלפי המערכות הללו ולהגיד 'בחרנו בכם, תעבדו בשבילנו, אנחנו לא צריכים לעבוד בשבילכם, ותירגעו, ובטח ובטח אל תסיתו אותנו אחד נגד השני'".