להקת הפופ-רוק האמריקאית "אימג'ן דרגונס" נמצאת בימים אלו בסיבוב הופעות בינלאומי לרגל חגיגות צמד האלבומים האחרונים ששחררה Mercury - Acts 1 & 2. במסגרת הטור העולמי הכוכבים נחתו לערב בלתי נשכח בפארק הירקון שהיה מלא באנרגיות עוצמתיות שמילאו את הקהל השראה. ואם תשאלו אותי, במיוחד את ההורים שלו - שהיו גם הם בין 62 אלף המעריצים על הדשא.

להקת אימג'ן דרגונס כובשת את פארק הירקון (צילום :שי רגב)

את הערב המיוחד פתחה להקת החימום AJR ומיד אחריה, בשעה 21:00 בדיוק, עלו חברי הלהקה המקצועיים והמוכשרים. המופע נפתח עם השיר My life, שמאוחר יותר הפך גם להיות השיר שסיכם שעה ו-45 דקות של מוזיקה טובה ואווירה לוחמנית מלאה בתקווה וחזון. בין לבין רצו אחד אחרי השני הלהיטים הכי אהובים של הלהקה, כאשר הסולן, דן ריינולדס, לא הוריד את הרגל מהגז אפילו לא לרגע. בין הלהיטים שהיו כיכבו "Beliver", "Next to me", "Whatever it takes" ו-"Bones". 

דן ריינולדס, סולן להקת ''אימג'ן דרגונס'' (צילום: אלון לוין)
דן ריינולדס, סולן להקת ''אימג'ן דרגונס'' (צילום: אלון לוין)

מלבד הרגע בו ריינולדס הוריד חולצה, ישנו אחד שנצרב בזכרוני, בעיקר כי הצליח לצייר לי תמונת אופי ברורה של הלהקה. רגע לפני השיר "Thunder", ריינולדס הבחין בקהל בילדה בערך כבת עשר שהביטה בו בעיניים נוצצות. בשנייה שעיניהם נפגשו, ריינולדס החליט לפנות אליה, להקדיש לה את השיר ופנה אליה: "את יכולה לעשות הכל, את יכולה לשמור רגליים על הקרקע, או להחליט להגיע לחלל". הייחודיות והקסם שבענווה והטוב שייצאו ממנו באותו הרגע הצליחו לגרום לי להבין שעל אף שמדובר במוזיקה עם תחושה לוחמנית, מדובר באנשים שהם קודם כל בני אדם רגישים.

בין המסרים שהיה חשוב לריינולדס להעביר, נראה שאחד נגע לו במיוחד והוא החליט להפציר בקהל: "דברו עם מישהו, עם המשפחה, לכו למטפל. החיים שלכם שווים! זה לא מחליש אתכם לדבר עם האנשים שסביבכם, זה הופך אתכם לכנים! בבקשה תישארו איתנו, אנחנו צריכים אתכם, את הייחוד שלכם. תהיו איתנו, הישארו איתנו. אנחנו דואגים לכם!". 

דן ריינולדס, סולן להקת ''אימג'ן דרגונס'' (צילום: עומר קידר)
דן ריינולדס, סולן להקת ''אימג'ן דרגונס'' (צילום: עומר קידר)

לאורך כל ההופעה הלהקה שמרה על קצב גבוהה, תחושה של כוח ויכולת הגשמה והוכיחה בדיוק למה הגיעה כל כך רחוק - בזכות צניעות ואמונה עצמית. מדובר בקבוצת אנשים מוכשרת שהצליחה לסחוף אחריה את העולם כולו ואת הקהל הישראלי יחד איתו. 

ומלבד השבחים ל"אימג'ן דרגונס" חשוב היה לי לציין את האופן בו נערכה ההפקה לאירוע. פעמים רבות ביקרתי בפארק הירקון ובאף אחת מהן לא נראו כניסות מסודרות כמו היום, מרחבים נוחים, שירותים בלי תור שגורם לפספס את כל ההופעה והיעדר זווית על הבמה. הפעם, הכל דפק ועמד במקום באופן ששידרג עבורי לחלוטין את החוויה הכללית וגרם לי לרגע להרגיש קצת חו"ל.