מיקי גבע יוצא מגבולות הסטנדאפ ומציג מופע מוזיקלי חדש ומפתיע שלא נראה כמותו בישראל!

כמעט חצי יובל שמיקי גבע מככב כמעט בכל מקום. כותב סדרות, סרטים וספרים, משחק בעצמו, מופיע עם מופע הסטנדאפ המצליח שלו וידוע במיוחד ביכולת החיקויים המופלאה שלו, והפעם הוא לוקח זאת צעד אחד קדימה.  ב-09.10, הוא יחגוג יום הולדת 44 על הבמה ב"גריי" יהוד שבו הוא שר את הקלאסיקות האהובות במדינה בקולם של הזמרים והזמרות האהובים במדינה!

מדובר במופע יוצא דופן, בו מיקי גבע מחקה בקולו ארבעים זמרים וזמרות מהמובילים והמובילות בישראל, במחרוזות קצביות עם שלל הפתעות. הוא "מארח" שמות גדולים מכל הזמנים כמו: עומר אדם, שלמה ארצי, עדן חסון, עדן בן זקן, עמיר בניון, בניה ברבי, זוהר ארגוב, נסרין קדרי, ישי לוי, אתניקס, אביב גפן, איתי לוי, בעז שרעבי, ליאור נרקיס, מוש בן ארי ועוד רבים וטובים! 100% חיקויים, עם כל הכוכבים והלהיטים הגדולים. המחרוזות יכללו חיקויים של זמרים ששרים שירים של עצמם וגם אחד של השני, ברי סחרוף שר שרית חדד ועמיר בניון שר עדן חסון ועוד נאמברים בלתי נשכחים.

המופע ילווה בלהקה חיה של חמישה נגנים, ותוך כדי המופע יוקרנו תמונות שיוצרו באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית שמשלבות בין פרצופו של מיקי לבין הזמר/ת המקורי/ת. זהו מפגש מיוחד של מיקי עם הקהל. גבע כבר בחן לראשונה את תגובות הקהל בערב "חתול בשק" שנערך במועדון ה"בארבי" בתל אביב, בו הקהל רוכש כרטיסים למופע בהפתעה שעד רגע העלייה לבמה לא ידוע מי מופיע. הקהל לא נשאר אדיש ונסחף לריקודים ואווירה ייחודית שניתן למצוא רק במופע המיוחד של גבע.   

החאפלה של מיקי גבע – מופע להקה- מיקי גבע - 09.10, מועדון ה-"גריי", יהוד. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת מופע: 22:00.