פסטיבל צלילי ילדות בתיאטרון חולון, מאירועי חוה"מ סוכות לילדים ולכל המשפחה, חוזר עם מופעי מוסיקה מחול ותיאטרון ויתקיים ב-1-3 באוקטובר בתיאטרון חולון. תוכנית הפסטיבל כוללת מופעים המשלבים מגוון רחב של אמנויות הבמה שבמרכזם המוטיב המוסיקלי. בין המופעים הצפויים:

"העולם שמח" - מסע מוסיקלי בין שירי להקת כוורת וחבריה בבימויו של דני לוי. המופע נע בין השירים, הסיפורים שמאחורי השירים והמערכונים האיקוניים הישנים (וגם כמה חדשים!) בהם: "גוליית", "המגפיים של ברוך", "העולם שמח", "שיר המכולת", "סיפורי פוגי" ואחרים בהשתתפות: דפנה דקל, דני רובס, עידן אלתרמן ועמרי רוזנצויג.

מלכת הבלגן - מופע בכורה מוסיקלי לילדים עפ"י אלבום חדש שמספר איך שירים נולדים כשמלחין (גיא לוי) וסופרת (יערה שחורי) הופכים להיות שכנים. במופע שירים על ילדות שקורית כאן ועכשיו, בתוך עולם של מסכים והמון טעמים של גלידה. שירים על ילדה קטנה שהיא מלכת הבלגן, על חברים טובים וגם על להיות לבד, על פיות שיניים, דובי נמלים ועוד. 

סעודה אצל המלכה - הילה פלשקס מפציעה בהצגת יחיד עם בובות וחפצים, בליווי סדנה. זהו תיאטרון בובות שהוא עיבוד בימתי לספר הקומיקס הישראלי המצליח ׳סעודה אצל המלכה׳ מאת רותו מודן בעיבוד לבמה של הילה פלשקס ונועה בקר.

"ברוך הבא!" - ערב רב תרבותי מופע מוסיקלי מקורי סובב עולם לכל המשפחה החוגג את הרב תרבותיות באמצעות שירי עם וסיפורים מכל העולם ש'עלו לישראל', בבימויה של מוריה זרחיה. בין השירים "כולם הלכו לג'מבו", "ארץ טרופית יפה", "בואי אמא", "אילו ציפורים" ועוד. את השירים יבצעו גלית גיאת, אולה שור סלקטר, עדי כהן ומאיה בלזיצמן.

מאיה בלזיצמן (צילום: אופיר אברהמוב)
מאיה בלזיצמן (צילום: אופיר אברהמוב)

איך מציירים איש – מופע בכורה של שירי ילדים שכתב יהונתן גפן ולחנים חדשים שחיבר חנן יובל, בתוספת השירים הישנים והמוכרים של גפן. על הבמה חנן יובל חובר לשחקן דביר בנדק ביחד עם קבוצת נגנים לאירוע שהוא חוויה ישראלית.

מיקה פיקה בום -  הזמרת מיקה שדה מהרכב הילדים "אינדיילד" מעלה בבכורה מופע חדש עם שירי ילדות מכל הזמנים תוך שהיא מלווה עצמה ביוקלילי ואיתה על הגיטרה וקולות אחיה המוסיקאי אורי שדה. בשירים שיבוצעו האחים שדה: "פזמון ליקינטון", "בוא אליי פרפר נחמד", "לכובע שלי", "אני תמיד נשאר אני" "עשר אצבעות לי יש", "אני עומדת במעגל" ועוד.

פטר והזאב - תיאטרון אורנה פורת בשיתוף להקת המחול פרסקו מקימים לתחיה בספריה קסומה את הסיפור הקלאסי על פטר והזאב עם המוסיקה הנפלאה של סרגיי פרוקופייב. אלא שהפעם  יש טוויסט בעלילה כשהזאב מתקשה להיות רשע והוא עושה הכל כדי להפוך לגיבור טוב. מחזה ובימוי: שירלי דשא.

אלה והירח  - שירה ז' כרמל שרה ומספרת אלה פיצג'רלד. מופע מוסיקלי להיכרות עם סיפור חייה והמוסיקה של הזמרת האגדית אלה פיצג'רלד  במהלכו יתוודעו הצופים לחבר המיוחד שהיה לזמרת לאורך כל הדרך - הירח. בימוי וכתיבה - נעמי שלו. 

הבטחתם יונה  - פרפורמנס מוסיקלי לכל המשפחה. מופע הומוריסטי ואינטראקטיבי שבמרכזו בחירת ציפור השלום החדשה במקומה של היונה הישנה. 15 ציפורים מכל העולם יתחרו ביניהן על התואר כשלכל ציפור נכתבה מיניאטורה מוסיקלית בת דקה לויולה וקונטרבס. בימוי: עמית גור.

המופע הופק בשיתוף תיאטרון הקרון ומפעל הפיס. מדי יום במהלך הפסטיבל, החל מה-18:00, יתקיים הפנינג חוץ "ילדיסקו" מסיבת ריקודים משפחתיים ברחבת הכניסה של תיאטרון חולון ללא תשלום.

פסטיבל צלילי ילדות בניהולו של גיא תלם מנכ"ל תיאטרון חולון ובניהולה האמנותי של מאיה בלזיצמן. הפקה: שמרית גיל. הפסטיבל נתמך על ידי עיריית חולון ומשרד התרבות והספורט.  tzlilei-yaldut.co.il