לאחר שהופעתו בישראל נדחתה בשל מבצע מגן וחץ, ג'ים ג'פריס, קומיקאי האהוב שקהל המעריצים שלו בארץ רק הולך וגדל, מודיע על ביקור רביעי בישראל. משהו במערכת היחסים הזו כנראה ממש עובד כי אנחנו גאים לבשר על שובו של המאסטר ג'ים ג'פריס לערב אחד בלבד במופע החדש שלו Give 'em what they want.

"האחת" בכאן 11 ממחישה בצורה טובה את הזחיחות שהפכה לטראומה
סחף את לובשי המדים: לאן נעלם "הצנחן המזמר"?

בסרטון שפרסם היום אומר ג'פריס: "שלום ישראל, הייתי אמור לבוא להופיע בשבילכם במאי אבל היו כל מיני אירועים של מלחמה הממשלה ביטלה את ההופעה, עכשיו נאמר לי שהכל בסדר ושהמדינה שלכם שלווה וכולם מסתדרים אחד עם השני", מוסיף הקומיקאי בעקיצה למצב המדינה. "אז אני אהיה אצלכם ב-24/10 ואופיע בהיכל מנורה מבטחים. הייתי שם כבר כמה פעמים ומעולם לא התאכזבתי, אני תמיד נהנה אצלכם נורא, אז מחכה לראותכם".

בסרטון קודם בו בישר לעוקבים שלו על ההופעה בתל אביב במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי שלו הוא אומר שהוא תמיד אוהב לבוא לישראל. הקהל הישראלי התחבר מיד לישירות והבוטות של הקומיקאי הגאון האוסטרלי במקור שלעולם לא נרתע מכאוס. הוא ישיר, הוא חד, הוא לא PC בשום צורה ומסוגל לומר את הדברים האיומים ביותר שאף קומיקאי אחר לא היה מעז ואיכשהו לצאת מזה בשלום (יחסי).

יש לו 4 ספיישלים בנטפליקס, בספיישל החדש שלו שיצא השנה High & Dry הוא מוכיח שהוא בכושר שיא בלי שום כוונה להאט.
 
ההומור הפרובוקטיבי שלו בשילוב כנות והגיון בריא העלו אותו על הרדאר בתחילה באנגליה ובהמשך בארה"ב. הפריצה הגדולה בארה"ב קרתה בספיישל שהופק ע"י HBO שנקרא I swear to God ובהמשך בספיישל גאוני בערוץ showtime שנקרא Alcoholocaust וב-bare שהופק ע"י נטפליקס.

ג'פריס מופיע ללא הפסקה בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, הוא מרבה לדבר על אלכוהול, סקס וסמים, זוגיות, משפחה ובעצם על כל מה שעולה לו בראש, לעצבן שורה של אנשים ואירגונים ביניהם חובבי הנשק בארה"ב ומאמיני כל הדתות, כל אלו רק הפכו אותו במהירות לאחד השמות החמים ביותר בעולם הקומדיה.  

המופע בהפקת לייב ניישן ישראל בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף שלצד הפקות ענק ביניהן גאנז & רוזס, הבקסטריט בויז ואימאג'ן דראגונז פתחו בשנה שעברה את זרוע הקומדיה המצליחה שחתומה גם על הביקור של הקומיקאית ניקי גלייזר בהיכל התרבות ב-27/5 וסטנדאפיסטים נוספים שיוכרזו בחודשים הקרובים.
 
כרטיסים: 290 ₪ - 450 ₪, טיקטמסטר tmisrael.co.il