לא מעט אמנים מהשורה הראשונה בעולם עלו על מטוס במהלך הקיץ האחרון היישר אל הבמות הכי גדולות כאן אצלנו בישראל - החל מלהקת גאנז אנד רוזס, דרך כריסטינה אגילרה ועד אימג'ן דרגונס. אחד אחרי השני, כל אמן בינלאומי נתן בראש ובהחלט סיפק הופעה שתיזכר, אבל אז הגיע ברונו מארס. הזמר הלטיני כבש אמש (רביעי) את פארק הירקון כמו שאף אחד לפניו עדיין לא עשה.

תחילה היו שני מופעי חימום שווים במיוחד, שנדמה היה כאילו שווה להגיע רק למענם, של הזמרת אגם בוחבוט ולאחריה יהונתן מרגי שאירח את יסמין מועלם עם הלהיט המשותף שלהם "צונאמי". ואז, בדיוק בשעה 21:05 הגדול מכולם עלה לבמה למופע של כשעה ו-45 דקות בלתי נשכחות שהוכיחו לקהל הישראלי שהסולד אאוט היה לגמרי מובהק והגיוני. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ברונו מארס בפארק הירקון (צילום :שי רגב)

מארס פתח את הערב המטורף שלו עם לא אחר מהשיר "24K Magic" תוך שווילון ענק נופל מהשמיים ופתח בפניו את השער לכ-62 אלף איש שהתכנסו בפארק הירקון לצפות באמן המוכשר. משם מארס לקח בשתי ידיים את הזמן שניתן לו על הבמה ושיחק אותה כמו שרק הוא יודע. עם הלהיטים הכי אהובים שלו "Billionaire", "Thats What I Like", "Marry You" ו-"Treasure", הזמר הפגין יכולות שירה וריקוד יוצאי דופן שלגמרי ייחודיים רק לו.

אין ספק שמדובר באמן שהצדיק את ההייפ המשוגע שהיה סביבו. מארס שר, ניגן, זז והפגין את כישרונו כמעט בכל מומנט ובדרכים שונות ולעיתים גם בלתי צפויות. לצידו, הלהקה המדהימה שלו וקבוצת הרקדנים המגניבים שהקיפו אותו לגמרי היו חלק בלתי נפרד ממה שהרים את האווירה והכניס את הקהל לאנרגיות שיא.

ברונו מארס בישראל (צילום: באדיבות B.M)
ברונו מארס בישראל (צילום: באדיבות B.M)

בשלב זה של המופע, מארס החליט לרוץ על כמה מהשירים המפורסמים שלו על מנת להצליח ולתת לנו כמה שיותר מהמוזיקה המשובחת שלו.  "Fuck You" / "Young Wild and Free" / "Grenade" / "Talking to the Moon" / "Nothin' on You" / "Leave the Door Open" רצו אחד אחרי השני בחצאי שירים, ועדיין לא היה נראה שהזמר מנסה לסמן עלינו איזשהו וי, אלא בסך הכל מתאמץ לתת לנו כמה שיותר מעצמו. 

הקטעים המרגשים ביותר של המופע היו ללא ספק כשהזמר ציין את אהבתו לישראל ואף שר בעברית "אני אוהב אותך". ואם זה לא מספיק כמחווה למדינה, הלהקה המדהימה שלו ניצלה את הזמן בו ירד מהבמה להחליף בגדים וניגנה, לא פחות ולא יותר, את שיר החג הנוכחי שלנו - "שלומית בונה סוכה". 

הלהקה של ברונו מארס מנגנת את "שלומית בונה סוכה" (צילום :דויד גרנות)

מכאן ואלך כל שיר היה להיט גדול יותר מקודמו - כמעט ואין אחד בקהל שלא צרח לאורך כל ההופעה את כל המילים לכל השירים. אחרי כמה להיטים נוספים שלו, מארס סיים עם השיר "Just the Way You Are", רגע לפני שירד מהבמה להדרן המושלם עם השיר "Uptown Funk" שלגמרי חתם את האירוע עם טעם של עוד, כשברקע זיקוקים מרהיבים שחגגו את נוכחותו המרגשת של אמן בסדר גודל כמו זה. 

אבל רגע לפני שנסכם את שהותו של מארס בארץ, מרגש להיזכר שהוא יחזור לבמת פארק הירקון ממש עוד כשלושה ימים, תופתעו או לא, כיממה לפני יום הולדתו - ויאפשר לעוד כ-62 אלף ברי מזל לצפות בכישרון האין סופי שלו. מארס? דרופ דה מייק, הצבת רף שיהיה קשה מאוד להתעלות מעליו.

ברונו מארס בישראל (צילום: באדיבות B.M)
ברונו מארס בישראל (צילום: באדיבות B.M)