בשלישי הבא, ה-5 בדצמבר, תעלה בתיאטרון הבימה ההצגה "איכן שפועם ליבך", שתוקדש לזכרה של עורכת מעריב TMI לשעבר, שי רגב ז"ל, שנרצחה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים בשבת השחורה של 7 באוקטובר.

מדובר בהצגת יחיד שכתב ירון אדלשטיין ומבצע השחקן דניאל סבג. רגב ז"ל צפתה בהצגה בחודש מאי האחרון, וכתבה עליה ביקורת באתר מעריב, אותה ניתן לקרוא כאן

יוצרי ההצגה זכרו את רגב לטובה, וכששמעו על הטרגדיה החליטו להקדיש את הצגתם הראשונה מאז פרוץ המלחמה לזכרה, באירוע בו ינכחו גם משפחתה וחבריה הקרובים.

''איכן שפועם ליבך'' (צילום: ז'ראר אלון)
''איכן שפועם ליבך'' (צילום: ז'ראר אלון)

"שי רגב הייתה בין הראשונות שכתבו ביקורת רשמית על ההצגה. הביקורת מאד ריגשה אותנו. שי היטיבה לדייק באופן בוגר ועמוק בביקורת שלה. אנחנו נפעמנו מהגיל הצעיר שלה כשהבנו שמדובר בבחורה צעירה. לצערי אני לא נפגשתי איתה באופן אישי. ירון ראה אותה בסוף ההצגה. אבל אני מרגיש שאני מכיר אותה דרך הביקורת שלה. אומר גם שאני מרגיש שדרך הביקורת שלה אני מרגיש יותר מחובר להצגה וזה גרם לי להתעמק יותר בתפקיד", מספר דניאל סבג.

"כשנודע לנו על הירצחה, זה היה כל כך לא הגיוני ולא מסתדר עם החיות שלה. כשדברתי עם אפי, אמא שלה, והצעתי לה שנקדיש לשי את ההצגה הראשונה שלנו מאז המלחמה, שככה ראוי לנו לחזור אט אט לשגרה, היא מאד התרגשה ואנחנו שמחנו איתה", הוסיף.

אמה של שי, אפי רגב, סיפרה: "שי ואני צפינו בהצגה יחד. זה היה ערב שבו התערבבה כל קשת הרגשות. ההצגה הייתה כל כך עוצמתית עד כדי כך שיצאנו מההצגה ולא הצלחנו לדבר במשך כמה דקות. שי אמרה לי 'אמא אני חייבת לגשת לירון המחזאי ולומר לו כמה אני מודה לו שהזמין אותי לסקר את ההצגה'. לאחר מכן הלכנו לבר סמוך, אליו גם הגיעו ניצן אחות של שי וניר בן הזוג שלה. שי שלי, מקווה שאת נהנית כמו שנהנינו בערב הזה, איפה שלא תהיי ואיכן שפועם ליבך".

כרטיסים להצגה המיוחדת ניתן לרכוש כאן בקוד הנחה 8575