הכתבה נכתבה בשיתוף פורטל סטנדאפיסט

מוכנים? למקומות, היכון, צא...
בואו נבין מה זה "מרתון סטנדאפ? הופעת מרתון זוהי הופעה שבמהלכה עולים בזה אחר זה מספר סטנדאפיסטים, למופעים קצרים של 15 עד 20 דקות בממוצע לכל אמן, כאשר בדרך כלל המופע מורכב מ 4 סטנדאפיסטים במופע של 60 עד 90 דקות לכל היותר, בהופעות פתוחות בפאבים ומועדונים בהם מתבצעת רכישת כרטיסים מראש, תיהנו לרוב ממופע ארוך יותר בניגוד להופעות פרטיות המתקיימות בעבור אירועי חברה, וועדי עובדים וארגונים, ויש לכך מספר סיבות אותם נסביר ממש אוטוטו.

למה כדאי להזמין את המופע לאירוע חברה?
מופע צבעוני ומגוון
– מרתון סטנדאפ מורכב ממספר סטנדאפיסטים בניגוד למופע של סטנדאפיסט בודד במופע מלא, מה שמאפשר בסבירות גבוהה שכל אורח באירוע יתחבר לאחד מהסטנדאפיסטים שהופיע במהלך המופע, בניגוד להופעה של סטנדאפיסט אחד שהסבירות שיהיו כמה וכמה אורחים או צופים בקהל שפחות מתחברים לסגנון של הקומיקאי.

מחיר – כאשר מזמינים לאירוע פרטי סטנדאפיסט שמוכר ומפורסם קצת יותר מהסטנדאפיסטים האחרים, המחיר שלו יהיה גבוה לרוב מהמחיר שיהיה אפשר לקבל את אותו הסטנדאפיסט במסגרת מופע מרתון, והסיבה היא כפי שכבר הזכרנו שזמן המופע של הקומיקאי במרתון הינו לרוב 20 דק' בניגוד למופע מלא שלו לבד שיכול להגיע גם לשעה.

התאמה אישית – אחד מרגעי השיא של כל מופע סטנדאפ באירוע הוא הנגיעות האישיות של הסטנדאפיסט בקהל, כאשר לרוב מגיע מהתאמות אישיות אותם ביצעו טרם המופע הסטנדאפיסטים המופיעים במרתון.

כמה זה עולה?
המחיר של המופע שונה ומשתנה, ותלוי במספר פרמטרים המרכיבים את התמחור הסופי למופע, מחירו של מופע מרתון עם ליינאפ סטנדאפיסטים בתחילת דרכם שפחות מוכרים לקהל הרחב יעמוד על ממוצע מחירים של 3000 עד 4000 ש"ח, במידה ותרצו סטנדאפיסטים יותר וותיקים, יותר מנוסים, יותר משופשפים שיגיעו לעשות שמח, אז תשלמו יותר והשמיים הם הגבול, ככל שהסטנדאפיסטים יותר מוכרים ומנוסים כך המחיר גבוה יותר.

פרמטרים נוספים המשפיעים על תמחור המופע יכולים להיות מיקום ומרחק הנסיעה של האמנים לאירוע, מספר הצופים והאורחים, צורך בשירותי הגברה, תאורה ובמה למופע, זמן ההופעה, ובקשות שונות שיכולות להיות מצד מזמין המופע. 

מרתון סטנדאפ לאירועים – הדבר הבא לאירועי חברה (צילום: פורטל סטנדאפיסט, יח''צ)
מרתון סטנדאפ לאירועים – הדבר הבא לאירועי חברה (צילום: פורטל סטנדאפיסט, יח''צ)

איך ומאיפה מזמינים ההופעה?
בניגוד מוחלט להזמנת סטנדאפיסט בודד למופע מלא אותו אפשר להזמין ממפיקים שונים, את הופעת המרתון לא תמצאו בכל מקום, בשביל להפיק מרתון סטנדאפ נדרשת מיומנות ומקצועיות מקסימלית מצד המפיק, עם יכולות לחבר בין מזמין המופע לסטנדאפיסטים שונים הנמצאים תחת ניהולם של משרדי ייצוג אמנים שונים, מה שמצריך במרבית הפעמים בירוקרטיה וקצת מעבר בשביל להזמין את הקומיקאי למופע מרתון ולא למופע שלו לבד, כי הרי בסופו של דבר שם המשחק זה כסף והרבה, וכבר הזכרנו שהופעה מסוג מרתון חוסכת לך לא מעט כסף בכיס, אשר פעמים רבות יכולה להיות מנותבת לפינוקים אחרים בעבור עובדי החברה, כגון: קייטרינג, פעילויות נוספות במסגרת האירוע, מתנות אישיות וכדומה.

פורטל סטנדאפיסט המובילים בתחומם בהפקת הופעות מרתונים ברחבי הארץ, הם המקום האידיאלי להרכיב לעצמך מרתון סטנדאפ כמו שאתם רוצים ובתקציב שמתאים לכם.

באמצעות מערכת הזמנת הופעות ובחירת סטנדאפיסטים למרתון הראשונה מסוגה בישראל הנמצאת באתר הרשמי של פורטל סטנדאפיסט, אתם יכולים להרכיב ולהזמין לכם את המרתון בקלות ופשטות.

איך מרכיבים ליינאפ סטנדאפיסטים למופע שיהיה נכון לכם?
בניגוד למה שכולם חושבים, אז המשימה בהרכבת ליינאפ סטנדאפיסטים לאירוע זוהי משימה שהיא כן אפשרית, ולפעמים אפילו פשוטה וקלה הרבה יותר מבחירת סטנדאפיסט בודד למופע מלא.

ראשית כל הגדירו במערכת המרתונים שבאתר את התקציב המקסימלי למופע, לאחר מכן תקבלו תוצאות של מגוון סטנדאפיסטים המתאימים לתקציב שלכם, וכעת כל מה שנותר זה לבחור את הרכב האמנים ולשלוח למפיק בשביל להתחיל בתיאומים וההכנות הנדרשות לקיום המופע.

במידה ואתם רוצים לדעת האם הסטנדאפיסט הקיים בתוצאות החיפוש הוא המתאים לכם ביותר, חפשו את הקומיקאי באתר, ביוטיוב או אחת מהרשתות החברתיות בו תמצאו מגוון גדול של מערכונים וסרטונים של הסטנדאפיסט.

הפתרון הטכנולוגי אשר הושק בשלהי 2023 בפורטל סטנדאפיסט, שינה את המשוואה והקלות שבבניית מרתון סטנדאפ לכל אירוע חברה, ערב גיבוש או כל סיבה למסיבה, והכי חשוב בתקציב שמתאים לך.

מרתון סטנדאפ לפי קונספט ונישה
בנוסף למופעי המרתון הסטנדרטיים המתקיימים, ישנם הופעות מרתון לפי קונספט נישתיים, הנחשבים לפופולאריים ומבוקשים לאירועים מיוחדים, כגון:  

מרתון סטנדאפ ספורט – מופע מרתון שבו עולים בזה אחר זה סטנדאפיסטים עם בדיחות, פאנצ'ים וגאגים הקשורים לעולם הספורט וכדורגל בפרט, בנוסף לאירועי קונספט ייחודים על טהרת הספורט המזמינים את המופע כחלק מהאירוע, ניתן למצוא את המופע בפאבים ברחבי הארץ להם אפשר לרכוש כרטיסים בלוח ההופעות של פורטל סטנדאפיסט.

מרתון סטנדאפ לילדים ונוער – "הילדים של היום זה לא הילדים של פעם", והיום הצעירים חשופים הרבה יותר ואפשר אפילו להגיד מכורים לסטנדאפ, כאשר גם לפלח השוק הצעיר ישנם קומיקאים וסטנדאפיסטים אשר מרבית מעיסוקם היומיומי בתעשיית הבידור הינו עם הדור הצעיר.

בפורטל סטנדאפיסט תמצאו מגוון גדול של סטנדאפיסטים המתאימים למופעי מרתון לנוער וילדים, עם דגש על הומור נקי מגסויות המותאם להוואי ובידור האירוע.

לפרטים נוספים והזמנת מופע מרתון היכנסו לפורטל סטנדאפיסט - המומחים בהופעות סטנדאפ לאירועים עם מיטב הסטנדאפיסטים של ישראל.

הכתבה נכתבה בשיתוף פורטל סטנדאפיסט