העיתונאי ואיש הרדיו מולי שפירא, אביו של השחקן דן שפירא, הלך הערב (רביעי) לעולמו והוא בן 81. ההודעה על מועד הלוויתו תבוא בהמשך.

מולי שפירא: “כל כך הרבה שנים עבדתי מסביב לשעון, הגיע הזמן לשחרר”
בריחה קצרה ונחוצה מהמציאות: פסטיבל תאטרון קצר חזר בטיימינג מדויק

שפירא נולד בכפר מל”ל וגדל בתל אביב. בשנת 1960 התגייס שפירא ללהקת פיקוד צפון והשתתף בשתי תוכניותיה: “הנשק הסודי” (1961) ו”טרמפ לצפון” (1962). בסוף שנות ה־60 הצטרף לגלי צה"ל.

שפירא שימש גם כראש חטיבת התרבות והמוזיקה בתחנה ויצר רצועות ומשדרים כמו “ציפורי לילה”, “ערב שירי משוררים”, “שיר אהבה חילי לסשה ארגוב” ו”בילוי היום”. בנוסף פיתח את השידורים הישירים של מופעי מוזיקה, בידור ותיאטרון. על פועלו בתחום התרבות זכה בפרס אמ”י למפעל חיים, בפרס סוקולוב למפעל חיים ובפרס מפעל חיים מטעם האקדמיה הישראלית לתיאטרון. במשך למעלה מ־40 שנה ערך והגיש שפירא את תוכנית הדגל “בילוי נעים”, שזיכתה אותו בשלל פרסים.

בראיון שהעניק ל'מעריב' בספטמבר 2022, אז ציין יום הולדת 80, אמר: “אומרים ‘80 לגבורות’, אבל האמת שאני לא מרגיש כזה גיבור. הכל לאט יותר וכל ממד הזמן מקבל פרספקטיבה אחרת. מצד שני, זה גם נחמד. דואגים לי, מפנקים אותי, יש לי זמן לקרוא, לחשוב, לראות את הנכדים שלי, את הבן שלי. להיות עם אשתי. נכון שבעורף נושפת איזו ציפור ולוחשת שזה הפרק האחרון של החיים, אבל הספקתי יפה מאוד”.