כוכבי סדרת הנוער המורדים (Rebelde way) בדרך להופעה בישראל כ-20 שנה לאחר שהופיעו פה בפעם באחרונה ב 2004 בפני כ-150,000 צופים נלהבים, ב-17 הופעות בהיכל מנורה (נוקיה). ההופעה תתקיים ב-25 באפריל 2024, חוה"מ פסח, לייב פארק, ראשון לציון.

לראשונה מאז פרוץ המלחמה מגיע מופע בינלאומי גדול לישראל, כוכבי המורדים ידועים כאוהבי ישראל ותמכו בה לאורך השנים, בתקשורת וברשתות. 

למוזיקה יש כוח גדול ואיתה אפשר להפיץ אור קטן של תקוה אצל כל אחד ואחת ולכן על אף הימים הקשים שהמדינה עוברת, הוחלט לקיים את המופע ,בשביל לחזק ,לשמח ולהתחזק יחד. הפקת המופע תזמין למופע מפונים מעוטף עזה ומהצפון על מנת לתת להם הפוגה ולו לרגע בימים קשים אלו.

סדרת הנוער הארגנטינאית "המורדים" (Rebelde way ) בהפקת דורי מדיה (מעניקת הזכויות למופע בישראל) וכריס מורנה, עלתה לאוויר בישראל ב 27 במאי 2002 וזכתה להצלחה חסרת תקדים בישראל ובעולם והוקרנה ביותר מ- 50 מדינות, עם רימייקים ביותר מ – 10 מדינות, האחרונה של נטפליקס ( 2 עונות) בשנים 2022-2023. 

הסדרה הפכה בין לילה ללהיט ענק בישראל וכבשה את הנוער והיא נחשבת עד היום לאחת מהסדרות המצליחות ביותר ששודרו אי פעם בארץ, בתקופה ששודרה היא נחשבה לחדשנית ופורצת דרך. כיום, 20 שנה אחרי, הסדרה עדיין משודרת ברוב פלטפורמות השידור המובילות בישראל.

כוכבי המורדים הפכו לכוכבי ענק בעולם והיו לתופעה הכי חמה ומדוברת בקרב הקהל הצעיר, ביקוריהם בישראל לוו בהתרגשות גדולה ועניין רב בקרב המעריצים וזכו לסיקור תקשורתי נרחב. 

הסדרה מספרת את סיפורם של בני נוער מרקעים שונים הלומדים בפנימייה יוקרתית, המפגש מחייב אותם להתגבר על חילוקי הדעות ולהתאחד במטרה להתגבר על הסביבה.

פסקול הסדרה שילב שירים שהפכו ללהיטים ולהמנונים עבור צעירים רבים שהזדהו עם משמעותם. בנוסף לסדרה בת שתי עונות (318 פרקים), סיבובי הופעות ואלבומים, הופק גם סרט בשם "המורדים- המסע אל החלום".      

כוכבי "המורדים" שיופיעו על הבמה בישראל: Benjamin Rojas  (פבלו), Felipe Colombo (מנואל), Piro Saez (רוקו), Jorge Maggio (תומאס),  Micaela Vazquez (פילר), ) Francisco Bassפרן), Jazmin Beccar Varela  (לוחן), Pablo Heredia  (בלאס), Georgina Mollo  (לונה), Diego Garcia (מרקוס), Diego Mesaglio  (גידו), Belen Scalella  (בלו) ועוד. 

המנהל האומנותי והמפיק המוזיקלי של המופע הוא Piro Saez ששיחק את רוקו ב"מורדים", הוא יוצר ומפיק מוזיקלי מוביל שעובד עם אמנים רבים במוזיקה הלטינית ועוסק במוזיקה להפקות טלויזיה והצגות, במהלך השנים הופיע במדינות לטיניות לצד אגדות מוזיקה כמו Guns N' Roses, Aerosmith ועוד.

כוריאוגרפית המופע היא Josefina Ezcurra, אשר היתה הכוריאגורפית המקורית במופע גם לפני 20 שנה. המופע שאורכו כשעתיים יכלול ביצועים חיים ללהיטי הסדרה האהובים והפופולאריים, מה שיאפשר למעריצים לחיות מחדש את רגעיהם הנוסטלגיים ולשיר יחד איתם את השירים שהגדירו את תקופת הנעורים שלהם.     

בין הלהיטים שיבוצעו על הבמה: "Bonita de mas","Rebelde Way","Sweet baby", "Resistire","Te sone","Para Cosas Buenas", "Tiempo","Será de Dios" ועוד.