תערוכה חדשה תיפתח השבוע לרגל חודש האישה הבינלאומי,  תחת השם: "אמזונה אהובתי" – על עוצמה נשית מאז ועד היום, שתוצג החל מה  07.03.24 עד ה 31.03.24,  בגלריית האמנים בעופר רמת אביב.

התערוכה החדשה מוקדשת לכל הגיבורות הישראליות בחזית ובעורף שבחודשים האחרונים התגלתה עוצמתן המופלאה והן פורצות דרך ומעוררות השראה, כל אחת בתחומה. התערוכה באה לחזק את הנחישות, האופטימיות ושמחת החיים דרך היצירה והתרומה לקהילה ודרך סיפורן של האמניות המציגות ויצירותיהן.   

נורית אבנר – בתערוכה החדשה חושפת אבנר יצירות שציירה במהלך 4 השנים האחרונות. הציורים נעים ממופשט אקספרסיבי מלא צבע וחיוניות, דרך מופשט לירי ועד מדיה מעורבת עם נגיעות פיגורטיביות. הציורים מעידים על אישה עוצמתית שמוקסמת מטבע ונוף, מפרחים, מנשים שפגשה במסעותיה ברחבי העולם, אישה שתורמת רבות לסביבה ועם זאת מלאת אהבה, הודיה והערכה עמוקה למשפחתה. ציוריה משדרים אופטימיות, צבעוניות ושמחת חיים מתפרצת. כל ההכנסות ממכירת הציורים בתערוכה ייתרמו לפרויקט ילדי המוזיקה של יפו. 

רוני רות פלמר -  ציירת , מאיירת ספרים, סופרת ומורה לאמנות בסטודיו שלה. בתערוכה  החדשה היא מציגה יצירות התופסות נופים ודמויות. הציורים שלה מתאפיינים  בצבעוניות עזה והנושאים והטכניקות מבטאים תקופות שונות בחייה.  שני ציורים בתערוכה הם על פי ציוריו של הצייר ההולנדי יאן ורמיר "התופרת" ו"מוזגת החלב". כמו כן ציירה ארבעה ילדים עם כלב, בהשראת הנכדים שלה. ציורים אחרים בהשראת החיים בכפר, בקיבוץ ובארצות שונות בהם התגוררה . 

הולי קוזלובסקי לוי -  ציוריה בתערוכה מציגים פנים של נשים עזות מבט, בקלוז אפ, בסגנון הפופ-ארט. נשים צעירות, מודרניות שלא מפחדות לבטא חושניות ותשוקה. 

ענת מכטינגר – חושפת ציורי נשים שהן לעיתים אכזוטיות, צבעוניות, מחוצפות ומישירות מבט ולעיתים מונוכרומטיות.  

דורית קסלסי – מציגה פורטרטים של נשים אקזוטיות, צבעוניות ואופטימיות, ומשלבת בעבודותיה אביזרים שונים כדוגמת: פרפרים, משקפי שמש ועגילים גדולים, שושנים וציפורים, ביטויים וסמלים שמביעים  את הכמיהה של האישה לחופש, עצמאות, אומץ, עוצמה. 

אוצרת התערוכה: איילת אמוראי בירן  

התערוכה פתוחה לקהל הרחב – ללא תשלום

אירוע חגיגי בתערוכה יתקיים ביום שלישי, 19.03.24 בשעה 19:00

מיקום : רחבת קניון רמת אביב, אינשטיין 40, אחרי "ארקפה"