עם אנטישמיות גואה, אנחנו מתעקשים לפרות ולרבות ככל שמכים אותנו, ולגרוף תארים בינלאומיים. עכשיו זה תורו של מוזיאון תל אביב לאומנות.

ראש השב"כ מזהיר לאחר המחאה בירושלים: "עלולה להוביל למחוזות מסוכנים"
"סימן ההיכר של הנאצים": ההתבטאות הבלתי נתפסת של יאיר נתניהו

מוזיאון תל אביב לאמנות דורג במקום ה-75 ברשימת 100 המוזיאונים הפופולריים בעולם עם מספר המבקרים הגבוה ביותר בשנת 2023. הדירוג השנתי שמתפרסם במגזין האמנות הבינלאומי "The Art Newspaper", כולל את כמות המבקרים במוזיאונים בכל רחבי העולם.

זוהי השנה השישית ברציפות שמוזיאון תל אביב נכלל ברשימת המוזיאונים הפופולריים בעולם. השנה זהו הישג בינלאומי יוצא דופן שמוזיאון בישראל הצליח להתברג לרשימה היוקרתית, למרות המלחמה ועל רקע משבר מול קהילת האמנות העולמית.

מוזיאון תל אביב עשה זאת בזכות נתון מרשים במיוחד של כמעט מיליון מבקרים (906,350) במהלך שנת 2023 והוא מדורג לצד המוזיאונים החשובים והמפורסמים בעולם כמו גוגנהיים, מומה והמטרופוליטן בניו-יורק, המוזיאון הבריטי וטייט מודרן בלונדון. בראש הרשימה נמצאים הוותיקן ומוזיאון הלובר בפריז במקום הראשון עם כמות המבקרים הגדולה ביותר בעולם. 

טניה כהן עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות: "מרגש ומשמעותי בימים אלו לזכות בהכרה בינלאומית ולהתמקם בין המוזיאונים המובילים בזירת האמנות העולמית. הישג זה מקבל משנה תוקף לאור העובדה שהמוזיאון היה סגור לקהל במשך חודשיים שלמים עם פרוץ המלחמה. אני מודה לקהל הרב של המבקרים שבחרו להגיע למוזיאון תל אביב לאמנות ומבקרים גם בזמנים האלו. בזכותכם ובזכות עבודה יצירתית וערכית של צוות המוזיאון, אנו ממשיכים להיות מחויבים ולהציג את מיטב האמנות המקומית והבינלאומית".