טוביה צפיר בתפקיד בלו הדב, ששי קשת בתפקיד בגירה הפנתר, אלי דנקר בתפקיד שירחאן הנמר, יוסי טולדו בתפקיד קא הנחש, אבי יפה בתפקיד פאקלי הסנאי , פיני קדרון  בתפקיד מנהיג הפילים. הקאסט המקורי של ספר הג'ונגל בבימויו של חנוך רוזן חוזר לבמות אחרי למעלה מ-28 שנה מאז עלה לראשונה על הבמות בהפקה חדשה ונוצצת עם השירים האהובים שחיברו אפרים סידון ומירון מינסטר ובהפקה מוסיקלית עכשווית.  

המחזמר יעלה ב-14 באוגוסט 2024 במשכן אמנויות הבמה ומכירת הכרטיסים תחל ב-19.5.24 בקופות תל אביב. אודישנים לתפקיד מוגלי ובאנה יפתחו ב- 1.5.24.

ספר הג'ונגל  שעם השנים הפך לחלק בלתי נפרד מהתרבות והילדות הישראלית, מגיע השנה אל דור חדש של ילדים שיכירו את סיפורו של מוגלי וחבריו בלב הג'ונגל  שם מתרחש מסעו של מוגלי בתוך סימפוניה של מראות וצלילים עם צוות שחקנים מוכשר, תפאורה מדהימה ועיבודים מוזיקליים מדבקים. ספר הג'ונגל הוצג לראשונה בשנת 1996 ועלה 250 פעמים בפני למעלה מ- 300,000 צופים . המחזמר זכה בפרס התיאטרון הישראלי בקטגורית המחזמר של השנה . 

תום אבני (צילום: רפי דלויה)
תום אבני (צילום: רפי דלויה)

חנוך רוזן מי שביים את המחזמר המצליח (למעלה מ-300 הצגות) לפני כ- 28 שנה חוזר לביים את המחזמר : "לפנות את השבילים כי אנחנו הפילים ... אלפי ילדים שצעדו  בסלון ביתם בתור פילים - לפני 28 שנה - יביטו עכשיו על ילדיהם שלהם ויחייכו מאוזן לאוזן, כי גם הם יכירו עכשיו את גיבורי הילדות של הוריהם: מוגלי, באנה, בלו, בגירה, שירחאן,  פאקלי, קא ועוד. בחידוש המחזמר, חשבתי שהכי נכון להיצמד למקור, למחזמר הקסום של לפני 28 שנה ולתת לו נגיעה של ברודווי  בתפאורה במעופים בפס הקול - להגדיל את הספקטקל סביב הצוות המקורי, להביא את  ברודווי  לתל אביב  עם צוות אנרגטי של רקדנים ואקרובטים  שיחברו לקאסט המקורי והאהוב. הולך להיות מרגש."