מרוב הדהודי פצצות, יראה והסתגרות כבר כמעט שכחנו שהאביב הגיע. פסע לא פוסח ומביא איתו שפע של כל סוגי הפרחים, כל סוגי הקיום והדו קיום.

הקרקס חזר לעיר: CIRCO CIRCO במופע אקרובטיקה מרגש ועוצר נשימה
אירועי התרבות לקראת חג האביב שיעשו לכם פורח בלב

נתניה - פסטיבל חמניות עם מגוון פעילויות יצירתיות ותיאטרליות

מה: פסטיבל פרחים ייחודי באווירה פרחונית. עם מתחם מקושט ומעוטר עם חמניות, יוכלו הילדים ליהנות מחמישה מתחמים עם פעילויות ואטרקציות בפסטיבל הפרחים:

חמניות אמנותיות: בהשראת החמניות של ואן גוך – הילדים ילמדו לצייר חמניות מיוחדות עם אקריליק על קרטון ביצוע . המתחם הענק - כתר השמש: הילדים ישזרו זרי חמניות וחרציות טריות לכתר מרהיב ומעוצב ויכינו סיכות ראש.

פריחת השמש: הילדים יגזרו, יכינו ויצבעו חמניות בגדלים שונים – מהם ייצרו מובייל ססגוני לחדר או למרפסת.  באר השמש העולה: מתחם תיאטרלי עם באר משאלות- עם דמות צבעונית של אשת החמנייה , הילדים יגיעו להביע משאלה עם מטבע אותו יזרקו לבאר 

פרחים בגדול: פעילות משותפת במסגרתה יצבעו הילדים קיר צביעה ענקי של חמניות.

כמה: כניסה חופשית

מתי: חוה"מ פסח 24-25.4.24

11:00-14:00 ו- 16:00-19:00

איפה: קניון עיר ימים

הרצליה - פסטיבל אביב פורח: שזירת פרחים, זרים מתוקים קיר צילום ועוד - כניסה חופשית  

מה: פסטיבל, עם מתחם שזירת פרחים ייחודי, המאפשר לילדים להתנסות בשזירת צמידים, סיכות וכתרים לראש בהנחיית שוזרת מקצועית, כל ילד יוכל לבחור לשזור כתר או צמיד ליד או סיכת פרחים לשיער ולהנות מריח אביב משכר וצבעוניות יפייפיה של פרחים טריים. בנוסף מוזמנים הילדים להשתתף בסדנאות יצירה מגוונות, הכוללות הכנת אדנית ירק אישית בעבודת יד.  המתחם מציע ביום השני לאירוע הכנת פרחים מתוקים צבעוניים .

בפסטיבל יוקם קיר צילום המעוצב בנושא 'בלונים פרחוניים', המספק רקע קסום לצילומים שיתעדו את חווית הפסטיבל. בנוסף, ימתין מתחם לבניית פירמידות מלגו, בו יוכלו לתת לדמיון וליצירתיות להתפרץ.

כמה: כניסה חופשית

מתי: 24-25 במרץ 2024

בין השעות 11:00-14:00 ו- 16:00-19:00

מתחם בניית פירמידות מלגו פעיל ב- 11:00-17:00

איפה: קניון שבעת הכוכבים