"אם אי-פעם תסעו בשבע בבוקר בקו 164 (של אגד), תמצאו בו את כל מרכיבי החברה הישראלית צפופים ומעוכים זה על זה, מזקנה חרדית בת 90, דרך חייל דרוזי עם שני קיטבגים על הגב ועד ילד בן חמש שמשום מה נוסע בלי ליווי. בין כל אלה יושב צעיר פרנואיד אחד, שלא יכול לסבול את כל העיניים השיפוטיות של נוסעי האוטובוס ומחליט לעשות כל שביכולתו כדי לשנות סדרי עולם".
כך נכתב על "קו 164", מהצגות ה"קצרנטו", מסלול ההצגות הקצרות בתיאטרונטו, פסטיבל הצגות היחיד ה-33, שייפתח רשמית בשלישי בערב בתיאטרון יפו, בביצוע יוצרה, השחקן בן ה-22 איתמר מועלם ובבימוי נעם פרנק. כמי שנסע לא אחת בקו דנן, המחבר בין פתח-תקווה לבין רחובות ועובר בסמוך למקום מגוריי בדרום-מזרח רמת-גן, סקרן אותי מאוד לשוחח עם פרנק, כולה בן 20 ושליש, ה"מסומן" כאחד מבמאי העתיד של ישראל ולשמוע ממנו איך דוחסים את המיקרוקוסמוס האנושי שבפתח הכתבה בהצגה קצרצרה של רבע שעה ולא רק על כך.
"גיבור ההצגה מצליח לתפוס מקום באוטובוס ה'מפוצץ' ופתאום מייסר אותו על כך המצפון שלו והוא מנסה להבין איך אפשר להפוך את האוטובוס למקום שוויוני יותר ולאט-לאט נסחף לאיזו מערבולת מחשבות שבכלל לא קשורה למציאות", פרנק מכניס אותנו לעובי הקורה. "ההצגה מנסה להגיד אם אפשר להיות שוויוניים בצורה מלאה, או שצריך ללמוד להתמודד עם העולם כמו שהוא גם אם לפעמים הוא לא 'פייר".
"אבא ואני שיחקנו שוב כאב וכבן גם ב"הבאר', אחת מסדרות הנוער שבהן השתתפתי. היה לי נהדר להיות איתו בצילומים, גם אם ניסה להצחיק אותי, אם כי לא כמו ב'קוריולנוס', שם הוא היה עושה לי כל מיני שטויות קטנות עד שהפסיק".