לאחר שדווח ביוני האחרון כי חש ברע ואושפז במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר, השחקן הוותיק זאב רווח, שרק השבוע חגג את יום הולדתו ה-79, שב לבמות ולאהבת חייו: המשחק.



בתקופה האחרונה החל רווח לשחק בהצגה קומית חדשה מאת המחזאי אבי שחרון והבמאי שוקי וגנר - "זקנים חסרי מנוח", הצגה בה הוא מככב לצד אריה מוסקונה ועירית ענבי. עקב מצבו הרפואי, נדחתה ההצגה ועכשיו, לאחר תקופת אשפוז קצרה ומנוחה של מספר שבועות בביתו - חוזר השחקן הוותיק לבמה.



"אני שמח לבשר לעם ישראל שאחרי תקופה שנעדרתי, בגלל שהות בבית חולים, אני חוזר לבמות בעזרת השם בכדי לשמח אתכם בהצגה 'זקנים חסרי מנוח' שתעלה שוב אחרי החגים", סיפר רווח ל"מעריב". "אני מודה לכל אחד ואחת על הדאגה והתפילות שהרעפתם עליי, שנתנו לי כוח להבריא. אני מאחל לכולם שנה טובה, שנה של בריאות טובה ושניפגש בעזרת השם תמיד רק בשמחות. אמן!".



רווח, שחקן, מפיק ובמאי, מאושיות הקולנוע הישראלי ומחלוצי ז'אנר סרטי "הבורקס", זכה בשלושה פרסי אופיר, שניים כשחקן הראשי הטוב ביותר ואחד על מפעל חיים. בשנה שעברה הדליק משואה ביחד עם ליה קניג בטקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-70 ומאז הוא מוסיף ליצור ולרקום פרויקטים חדשים. נאחל לו בריאות איתנה!