גם נגיף הקורונה לא יגרום לנו לוותר על מסורת הצגות חנוכה! אז אחרי הדלקת החנוכייה אתם מוזמנים להתרווח בספה ולפגוש את ענבלי ופיטר הארנב, לגלות את מוגלי בספר הג'ונגל, לשיר איתנו את תירס חם, לחפש את הזאב עם כיפה אדומה ולהעניק לכל אחד מבני המשפחה את פרח לב הזהב, כי תיאטרון הילדים הישראלי יוצא במיזם ייחודי לחג במסגרתו הוא מציע שמונה הצגות מהאיכותיות והמשובחות ביותר אשר מותאמות לכל המשפחה לצפייה ישירה ללא הגבלה במהלך כל ימי החג.

כל רוכש יקבל לינק אישי, שאינו ניתן להעברה, בעזרתו יוכל להתחבר מהטלוויזיה, המחשב או הסמארטפון וליהנות מעולם שלם של תוכן איכותי לצד חוויית צפייה ללא פשרות. 

בנוסף, במסגרת המיזם תאטרון הילדים הישראלי יקדיש חלק מההכנסות ממכירת הכרטיסים כתרומה לאנשי תעשיית התרבות, בהם אמנים, שחקנים, פועלי במה וכל אנשי ה"מאחורי הקלעים" של התעשייה.

ההצגות:

ספר הג'ונגל

מחזמר מרהיב בכיכובם של עפר שכטר, ענבלי בא לי ואודי ואביעד. 

סיפורו של מוגלי ילד הג'ונגל מקבל תפנית מפתיעה כשאל הג'ונגל מגיעה פתאום ענבלי בא לי.

מה יעשו חיות הג'ונגל כשיפגשו אותה? האם בגירה ובלו יחשבו שענבלי בא לי מתאימה לחיות איתם בג'ונגל ? האם מוגלי יצליח להגן על ענבלי מפני שירחאן הרשע ? 

מופע מצחיק, מרהיב וסוחף עם כוכבי ילדים, רקדנים, בובות ענק, אפקטים מיוחדים ושירים מקוריים בהשראת הספר שכולם מכירים ואוהבים.

תירס חם בים בם בם

מיוצרי מיומנה - איילון נופר! 

קלאסיקת הילדים האהובה והמסופרת ביותר בכל הזמנים, בהצגה מוזיקלית, תיאטרלית המונגשת לגיל הרך.

סיפור קסום הנכתב על ידי הסופרת המוערכת מרים רות ובאיורה של אורה אייל, המושתת על שישה חברי קיבוץ אמיתיים שחוו את החוויה הזו בעודם היו בני ארבע.

הצגה משעשעת ומרגשת מעולמם של הילדים, יחד עם קצב מרתק, רקדנים, תלבושות ססגוניות, בובות וכל מה שאפשר לנגן, לנוע ולחלום עליו. מעניקה לילדים חוויה יוצאת דופן של ביטוי ללא מחסומים וללא היסוסים. 

גילאי 2-8, זמן: שעה ורבע.

שחקנים: ענבלי, ירמי רייך, מאיה פלם, גילי גבל, מור כהן, גיא רון, תומר אדווי.

ניהול אמנותי: אודי גוטשלק.

במאית ומעצבת תנועה: איילון נופר.

כתיבה: אסף אשתר.

הפקה מוסיקלית: זיו רהב, אילון נופר.

תפאורה: בתיה סגל פיק.

מפיקה ראשית: קארין סתיו.

תירס חם (צילום: תמי חוני)
תירס חם (צילום: תמי חוני)

פיטר הארנב 

הארנב השובב בכיכובה של ענבלי בא-לי.

הארנב האהוב והשובב ששבה את לבבות הילדים וההורים במשך דורות בטלוויזיה, בקולנוע ובספרים, מגיע אליכם לסלון היישר מלונדון, יחד עם הבובות המקוריות: פיטר הארנב, בנג'מין, קוטן, מר מקרגור, מר טוד, הינשוף בראון ועוד. קומדיה קלאסית ומרגשת מבית היוצר של תיאטרון הילדים הישראלי המשלבת מוסיקה עכשווית ובועטת בניצוחה של איילון נופר - מיוצרי מיומנה. ההצגה שבגרסאותיה המקבילות גרפה שבחים בכל רחבי אירופה!

מוסיקה, השראה וניהול אומנותי - אילון נופר.

כתיבה ובימוי - ענבל לוי רהב.

עיצוב תנועה - אילון נופר, גילי גבל.

עיבודים מוסיקלים - זיו רהב, אילון נופר.

פיטר הארנב (צילום: שיר שמולביץ)
פיטר הארנב (צילום: שיר שמולביץ)

 פרח לב הזהב

הצגה מרגשת על מערכת יחסים בין אם לבנה, עם שירים מקוריים ומסר מיוחד על הכוח שבאהבה לרפא כל מכאוב. זהו סיפורו של ילד קטן שאמו מעט מקוררת, אך הוא משוכנע שהיא חולה מאוד ואז הוא הופך את אחת מהבובות שלו לרופא ו"מתייעץ איתו". כאשר הוא מבין שפרח אחד נדיר ומיוחד שנמצא על ההר יצליח לרפא אותה, מתחיל מסעו אל עבר הפרח בעל כוחות הפלא בו הוא פוגש חברים שמוכנים לסייע לו בתמורה למשהו. בסוף, כאשר הוא מוצא את הפרח המיוחד ומעניק לאמו, היא מתרגשת מהמסע שעבר בנה ומסבירה לו כי הוא "פרח לב הזהב", וחיבוק ממנו היה מבריא אותה לגמרי.

שחקנים: גילי גבל, הדס קיש.

 החתול במגפיים

הצגת מופע משעשעת במיוחד עם שירים מקוריים.

בנו הצעיר של טוחן זקן קיבל ירושה מוזרה מאביו - חתול. כשחשב שהירושה אינה מועילה ואפילו מיותרת, גילה להפתעתו כי החתול שקיבל הינו חתול מיוחד במינו שנועל לרגליו מגפיים קסומות שהופכות אותו לחתול אנושי. החתול במגפיים הינו חתול מתוחכם, שבאמצעות תחבולות שונות ומשונות מצליח להפוך עולמות. מה יקרה כשהחתול במגפיים יתחיל לדבר את שפת בני האדם? באילו דרכים יצליח לשגע את כל ההורים בשכונה? ואיך יצליח לשנות את חייו של הנער הצעיר?

שחקנים: גילי גבל, הדס קיש.

כיפה אדומה

האגדה המפורסמת ביותר של האחים גרים בעיבוד מקורי לסיפור.

כיפה אדומה, הזאב, הסבתא ועוד שלל דמויות בעיבוד חדש, מותאם לזממנו, מצחיק ומרגש, מלווה בשירים כיפים, בובות, הפתעות ועוד!

כיפה אדומה (צילום: יח''צ)
כיפה אדומה (צילום: יח''צ)

 בגדי המלך החדשים

שני חייטים נוכלים "תופרים" למלך בגד מבד מיוחד מאוד – כזה שרק חכמים יכולים לראות. המלך מזמין את כל העם לצפות בתהלוכה בה יתהלך עם בגדיו החדשים. כולם מוחאים כפיים למלך ולתלבושתו, עד שילד קטן אחד צועק "המלך עירום לגמרי".

שחקנים: גילי גבל, הדס קיש.

סוכריות קופצות 

מופע מוזיקלי קומי לגילאי 3-6.

טופי וליקריץ הם אח ואחות שאימם משאירה אותם לבד בבית ומרגע זה הכל מתחיל...

קומדיית מצבים מצחיקה בין ליקריץ, האחות הקטנה והשובבה, לבין טופי, האח הבוגר והאחראי, שלרוע מזלו, מעשיה השובבים של ליקריץ מסבכים אותו ומובילים את הצמד לסיטואציות משעשעות ויוצאות דופן.

כתיבה: ענבל בא-לי.

שחקנים: גילי גבל, ירמי רייך.

הפקה מוסיקלית: זיו רהב.

תחקיר ועריכה: עומרי בר-לב.

לינק לרכישה: https://www.eventer.co.il/kidshanukka