סדרת מפגשים חדשה לכבוד חג החנוכה במרכז נווה שכטר תפגיש בין אמנות, ספרות, מחול, תיאטרון, פילוסופיה ויהדות ומזמינה אתכם להטיל אור על השראה, שיתופי פעולה ועשייה כנגד רוב הסיכויים. בין המשתתפים במפגשים: נטע וינר, רננה רז, פסטיבל "הרמת מסך", יסמין מועלם, פרופ' עתי ציטרון ועוד. סדרת המפגשים תיערך במהלך חג החנוכה, והמפגשים פתוחים לצפיה חופשית ללא תשלום.

יום חמישי 10/12 בשעה 18:00: 
יסמין מועלם, זמרת-יוצרת ומוזיקאית וד״ר ענת שרבט, רבנית אורתודוכסית וד״ר לתלמוד, בשיחה על  שיחה על הצלחה בלב הסערה ומחשבות על השגחה פרטית.

יום ראשון 13/12 בשעה 18:00:
רוני חדש ואופיר יודלביץ, כוריאוגרפים ורקדנים בתחום המחול העכשווי ונויה שגיב - מרצה למקרא  בשיחה על מאבק, על חיפוש אחר העונג ועל דוד ושאול. בשיתוף עם פסטיבל ״הרמת מסך״.

יום שני 14/12 בשעה 18:00 : 
דוד דוש בראשי, ליצן רפואי ואמן תיאטרון רחוב ופרופ׳ עתי ציטרון - ראש החוג לתיאטרון באוניברסיטת חיפה בשיחה על תפקידו של הליצן בתהליך הריפוי.

יום שלישי 15/12 בשעה 18:00:
רננה רז ,רקדנית, כוריאוגרפית ומנהלת אמנותית, ומירה רז, רבה רפורמית בשיחה על מציאת היש בתוך האין ומקומו של הגוף במרחב הולך ונסגר. 

יום רביעי 16/12 בשעה 18:00:
שלומית נעים נאור, משוררת ואשת חינוך וחיה גלבוע, מומחית לתלמוד, מגדר, דת ומדינה בשיחה על ״הדברים שאנחנו לא מדברות עליהם״. 

יום חמישי 17/12 בשעה 18:00: 
נטע וינר, יוצר בתחומי המוזיקה, התיאטרון והמחול, ויותם יזרעאלי, חוקר דתות ופילוסופיה יהודית עכשווית בשיחה על נבואות, נביאים ועיתות מצוקה. בפרק האחרון בסדרת המפגשים יוענק לנטע וינר פרס היצירה הישראלית המקורית של נווה שכטר וקרן רבינוביץ לאמנויות.

נטע וינר (צילום: נופר תגר)
נטע וינר (צילום: נופר תגר)