בגיל 84, שבו יש אמנים שזכו להגיע אליו והזיכרון מהם והלאה, יצחק אליעזרוב, בעבר מנהיג "השגרירים" ונשוי טרי למדי בפעם הרביעית, איננו עוצר. לאליעזרוב, שגילו המתקדם איננו ניכר כלל בדיבורו הנלהב, יש די מרץ כדי לצאת בשלישי השבוע, במרכז האתני ענבל, בבכורה של מופע חדש, הנושא את השם יומרני משהו "מפלורנטין להוליווד". במופע הוא יחלוק עם הקהל מזיכרונות העבר שלו, נוטפי עסיס, בהם המשפט הבא: "רקדתי פסדובלה עם השחקנית אסתר ויליאמס ובסיום הריקוד היא אמרה לי 'אתה ג'נטלמן". האמנם?

בגיל 84 מופע חדש, יצחק?
"הגיל לא מפריע לי. אני מרגיש צעיר כמו בן 48, אם לא כמו בן 30. אני שר, רוקד ומשחק, גם נראה טוב בגוף. עם תוכניות לעוד 20 שנה, לפחות. אני נשאר צעיר, מה גם שיש לי אישה, הצעירה ממני ב-20 שנה, שיש בינינו אהבה גדולה והתחתנו אחרי הרבה שנים של חברות. כמו כן, יש לי עכשיו גם נכד ראשון מאשתי השנייה. אז מה זה 84?"

"נולדתי בירושלים להורים שעלו מסמרקנד שבבוכרה, היום אוזבקיסטן", הוא מגלגל את סיפורו. "מהילדות ניגנתי בצ'אנג, כלי בעל 80 מיתרים, הדומה לנבל. הופעתי מגיל שמונה עם הוריי - אמא רקדנית ואבא נגן קמנצ'ה. הם הופיעו וגם התפרנסו ממתפרה שהייתה להם. אולי לא תאמין, אבל אחרי הרבה שנים הופעתי עם הצ'אנג במדיסון סקוויר גארדן".

לימים הגיע אליעזרוב עד הוליווד עם להקת ענבל, הופיע בארץ ובחו"ל עם רעייתו הראשונה, הרקדנית הנודעת יונה לוי, במסגרת להקת "הפעמונים" וראה עולם עם להקת כרמון. לאליעזרוב יש סיפורים מכאן ועד להודעה חדשה, כמו "איך החלונות הגבוהים עשו חזרות אצלי בבית, בתקופה שבה שמוליק קראוס, אז בחור מקסים, כזה מתוק. היינו אז חברים".

שנים לאחר פירוק להקת השגרירים, שהקים עם אחיו יעקב, נותר אליעזרוב מזוהה איתה. הגם שהנהיג אחריה את להקת "הבידור הבינלאומי". אליעזרוב הוא אביהן של נטלי, שחקנית תיאטרון החאן ושירן, רקדנית בברלין. "אחים, אחים, אבל לי ולאחי היו לא מעט ויכוחים אמנותיים עד שהחלטנו שמספיק", הוא מספר. "לי יש אנרגיה לעוד הרבה הופעות".