תערוכת גלויות ייחודית – Israel של Yoffi – המציגה את עבודותיהם של 36 אומנים ישראלים, יוצאי ברית המועצות, תעלה בימים הקרובים בבית אות המוצר הירושלמי.

תערוכת הגלויות, שתהיה פתוחה לציבור הרחב ללא עלות, עולה בתמיכתו של איש העסקים הרוסי־ישראלי רומן אברמוביץ', והיא מהווה מיזם משותף של חברת Yoffi ושל ה"ג'רוזלם פוסט". האירוע מאורגן על ידי גלריית Skizza הירושלמית, המהווה מרכז תרבות לישראלים דוברי רוסית.
היזם ארקדי מאיופיס, יליד רוסיה, הקים את Yoffi בשנת 2015, לאחר עלייתו לארץ באותה השנה. החברה המשפחתית מייצרת ומשווקת מזכרות גסטרונומיות ישראליות, הנמכרות בארץ ובעולם, ובהן טחינה, דבש, תמרים, אגוזים, חלבה, תה צמחים, שמן זית ועוד.

Yoffi החליטה להרחיב את קו המוצרים שלה, ולהפיק גלויות צבעוניות בניחוח ארץ־ישראלי. החברה הזמינה אומנים שעשו עלייה מברית המועצות לשעבר ליצור גלויות המשלבות סצנות עתיקות ומודרניות של ארץ ישראל.

כעת החברה מבקשת לשתף את יצירות האמנות עם הציבור, ולכבוד כך ארגנה את תערוכת הגלויות Israel של Yoffi. הגלויות, שלצורך התערוכה הפכו לציורים בגודל מלא, משקפות את נקודת מבטם של האומנים על ישראל, וכוללות אישים מקומיים, מונומנטים היסטוריים ונופים עוצרי נשימה, לצד תמונות המתארות את ההתקדמות הישראלית בהייטק.

בית אות המוצר הירושלמי, הממוקם בדרך חברון 12 בירושלים, מהווה בית גם ל־Skizza - אכסנייה המציגה את עבודותיהם של אומנים שעלו ממדינות ברית המועצות לשעבר ואשר משלבים ערכים יהודיים ואוניברסליים ביצירותיהם. תערוכת הגלויות תוצג מ־20 באוקטובר עד 15 בנובמבר.