ההרכב המוזיקלי THE ORCHESTRA, בו חברים להקת הרוק E.L.O לשעבר, חוזרים לישראל לשלושה מופעי ענק במהלכם יקליטו אלבום בהופעה חיה. 

כאמור, בין חברי הלהקה נמצאים מייק קמינסקי, נגן הכינור הכחול שהפך לסמל הלהקה, אריק טרויר- קלידים, גיטרה, קולות, לואיס קלארק- סינתיסייזר, פרתנון האקסלי קולות גיטרה, גורדון טאוסנד- תופים, גלן בורטניק קולות, גיטרה בס.

חברי הלהקה במסר לישראל, קרדיט יחצ

חברי הלהקה כבשו במות ענק החל משנת 2000 במעל ל-50 מדינות. התגובות בתקשורת העולמית מחבקות וההרכב קיבל את הכותרות "הלהקה עם צליל ה-elo" , "מאסטרים של כל הזמנים ברוק הסימפוני" ועוד. 

Electric Light Orchestra או כפי שכולם מכירים אותה E.L.O, מכרה למעלה מ-100 מיליון עותקים מאלבומיה וזכתה בשלל פרסים יוקרתיים. הלהקה הוקמה על ידי ג'ף לין ורוי ווד ב-1971 ופעלה עד 1986 בהרכבים משתנים. כדי להעניק נופך קלאסי לשיריהם מנגנים חברי הלהקה בכלי מיתר כמו צ'לו וכינורות.

ב-31 במאי 1979 שיחררה הלהקה את אלבומה ה-"8 Discovery", אחד האלבומים האהובים בכל הזמנים, במסגרתו 'גילו' חברי הלהקה את הדיסקו. זהו אלבומה הראשון של הלהקה שהגיע למקום הראשון במצעד הבריטי והוא צעד במקום זה 5 שבועות רצופים. 

אלבום מכונן נוסף של הלהקה, הוא האלבום TIME משנת 1981 בו שילבו חברי ההרכב ביטים אלקטרוניים עדכניים וכלי מיתר קלאסיים, בסאונד חדשני שזכה להצלחה, שהולידה סיבוב הופעות עולמי. למרות שבשנת 1988 עזב ג'ף ליין, הלהקה המשיכה לפעול תחת השם ELO Part 2 ומשנת 2000 ועד היום הם נקראים The Orchestra. 

ההופעות ייערכו בין התאריכים: 16.1 היכל התרבות-תל אביב, 18.1 מרכז הקונגרסים-ירושלים, 19.1 מרכז הקונגרסים-חיפה.