SKY HIGH פסטיגל – “מגלים את מה שבפנים”

הפסטיגל שם השנה במרכז הבמה את ההתמודדויות הרגשיות של הילדים ושל בני הנוער. תלמידה באקדמיה הגבוהה למלאכים שומרים חולמת להיות מלאכית משפחה, אבל היא היחידה בכל המחזור שלא מקבלת כנפיים של מלאך שומר. מנהל האקדמיה מציע לה משימה שאם תעמוד בה, תגשים את חלומה הגדול.

משתתפים: אליאנה תדהר, אליעד נחום, בר ברימר, בר מיניאלי, זהבה בן, ישראל קטורזה, נועה קירל, סטטיק ובן אל תבורי, עדן אלנה, קווין רובין, קים אור אזולאי, רונה לי שמעון, רן דנקר, שחר טבוך.
מחיר: 139 שקלים
הנחות: מועדון ״שלך" - 59 שקלים עד ארבעה כרטיסים, הייטק זון – 59 שקלים, חברת החשמל – החל מ־79 שקלים, קרנות השוטרים - החל מ־49 שקלים, ישראכרט – 89 שקלים 

מאסאנמה מופע לילדים מבית מיומנה (צילום: רנבי)
מאסאנמה מופע לילדים מבית מיומנה (צילום: רנבי)

מאסאנמה

קבוצת מיומנה יוצאת במופע קצבי והומוריסטי על יום בחיי שבט קדום בשם “מָאסָאנָמה", שגילה את ההמצאה ששינתה את העולם – הקֵֶצֶב - וכך הפך ללהקה הראשונה בעולם. במופע יקבלו הצופים הצצה לאיך השבט צד, איך הם מדליקים אש ואיך הם מנקים את המערה שלהם.

מחיר: 149 שקלים, מכירה מוקדמת: 119 שקלים
הנחות: אמריקן אקספרס – 49 שקלים בתוספת נקודות, פלייקארד – כרטיס תמורת 70 נקודות, הייטק זון – 49 שקלים, מקס – 1+1 ב־119 שקלים, ישראכרט – 1+1 ב־129 שקלים, חבר – החל מ־25 שקלים, מועדון טוב – החל מ־59 שקלים, קרנות השוטרים – החל מ־49 שקלים, "ביחד בשבילך" – 65 שקלים, מועדון “שלך" – 69 שקלים כמו כן, כרטיס ב־59 שקלים ברשת חצי חינם לרוכשים שלושה ומעלה ממוצרי תנובה השונים.

הרפתקה בג'ונגל (צילום: אילן בשור)
הרפתקה בג'ונגל (צילום: אילן בשור)

הרפתקה בג’ונגל

מחזמר מוזיקלי עם כוכבי הילדים קופיקו, דוד חיים, בובו וכוח פי.ג'יי. כשקופיקו מגלה שהג'ונגל שבו גדל נמצא בסכנה, הוא נעזר בחבריו כדי להצילו. בהשתתפות אקרובטים, בובות ורקדנים.
מחיר: 99 שקלים
הנחות: מועדון ״שלך״ - 59 שקלים, חברת החשמל – החל מ־67 שקלים, קרנות השוטרים - החל מ־39 שקלים, אמריקן אקספרס – 69 שקלים

מותק של משפחה (צילום: יח''צ)
מותק של משפחה (צילום: יח''צ)

מותק של משפחה

כל כוכבי הילדים האהובים והגדולים בישראל על במה אחת: מיקי, יובל המבולבל, מני ממטרה, קוגומלו וסבא נתי (נתן נתנזון). העלילה מתחילה כשסבא נתי מגיע לשמור על שלושת האחים למשפחת מותק.

מחיר: 172 שקלים
הנחות: הייטק זון – 59 שקלים, מועדון ״שלך״ - 59 שקלים, חברת החשמל – החל מ־79 שקלים, קרנות השוטרים - החל מ־25 שקלים, אמריקן אקספרס – 59 שקלים 

המכבים (צילום: יח''צ)
המכבים (צילום: יח''צ)

המכבים - הקרב האחרון

מחזמר המספר על מרד החשמונאים, כשהפעם התווספו לסיפור המוכר דמויות נשים חזקות ומשמעותיות. יהודית המכבית מובילה לצד יהודה המכבי את העלילה שמגוללת את סיפורם ההיסטורי של המכבים, המרד ביוונים ונס פך השמן.

משתתפים: רינת גבאי, טל מוסרי, טיילור מלכוב, אוראל צברי, עמנואל לוי ויהודה בוחבוט.
מחיר: 172 שקלים
הנחות: ועדים - בין 49 ל־89 שקלים, הייטק זון – 55 שקלים, חצי חינם - 39 שקלים, חברות אשראי - 1+1, מועדון ״שלך״ - 65 שקלים, קרנות השוטרים - החל מ־49 שקלים 

טיקטוק שואו (צילום: יח''צ)
טיקטוק שואו (צילום: יח''צ)

TIK TALK ALLSTARS

הטיקטוקרים המובילים לאון שניידרובסקי, שלי צירינג, אן־בי ועוד יוצאים מהמסך למופע שכולל את כל הצ'אלנג'ים הכי ויראליים בטיקטוק, לצד השירים והריקודים הכי מוכרים. העלילה מספרת על תחרות כישרונות צעירים, שאליה מגיעים הטאלנטים הכי גדולים ומבצעים את הנאמבר שלהם.

מחיר: 99 שקלים
הנחות: ועדים - 65 שקלים, בהצגת תו נכה - 89 שקלים, ישראכרט – 65 שקלים, מקס - מבצע 1+1, פאוור קארד - 50 שקלים, מגה לאן - 69 שקלים, חבר - 65 שקלים, מפעל הפיס - 65 שקלים, אקסטרה בונוס - 65 שקלים 

 מיינקראפט נגד פורטנייט (צילום: מאי סביר)
מיינקראפט נגד פורטנייט (צילום: מאי סביר)

מיינקראפט נגד פורטנייט!

האירוע יכלול יוטיוברים גדולים מישראל שיתחרו בטורניר כדי להכריע מי יהיה אלוף האלופים של משחקי הפורטנייט והמיינקראפט. מנחה האירוע יהיה עידן תלם, יוטיובר בעל כמות הסאבים הגדולה ביותר בארץ, עם כ־210 מיליון צפיות בערוץ.

מתי: 1.12.21, היכל טוטו חולון
מחיר: 119 שקלים
הנחות: לייף סטייל - מקומות VIP + פוסטר חתום מתנה - 129 שקלים, ישראכרט - 1+1 מתנה ב־119 שקלים, כאל - 59 שקלים, פלייקארד - כרטיס חינם תמורת 70 נקודות, מקס - 1+1 מתנה ב־119 שקלים, גודיס - 59 שקלים, אמקס - 65 שקלים, הייטק זון - 59 שקלים, חברת החשמל – החל מ־75 שקלים, קרנות השוטרים - 89 שקלים 

פוסטר קרקס חנוכה (צילום: יח''צ)
פוסטר קרקס חנוכה (צילום: יח''צ)

לילה מטורף במוזיאון

מופע קרקס וירטואוזי מבית היוצר של קרקס בראבו. אם תהיתם פעם מה קורה במוזיאון לאחר רדת החשיכה, המופע הזה יגלה לכם את כל הסודות. בהשתתפות נבחרת אקרובטים מעופפים באוויר, נערות גומי, ג'אגלרים, אמני שיווי משקל ועוד.

מחיר: 119 שקלים
הנחות: הייטק זון – 49 שקלים, קרנות השוטרים - 49 שקלים, פאוור קארד –
79 שקלים 

ספר הג'ונגל (צילום: יח''צ)
ספר הג'ונגל (צילום: יח''צ)

ספר הג’ונגל ואבן האש

מחזמר לכל המשפחה שבמסגרתו רוי בוי מככב בתפקיד מוגלי, ילד הג'ונגל. אל הג'ונגל מגיעה פתאום ענבלי. מה יעשו חיות הג'ונגל כשיפגשו אותה? האם מוגלי יצליח להגן על ענבלי מפני שירחאן הרשע?
בהשתתפות רקדנים ובובות ענק.

מחיר: 99 שקלים
הנחות: מועדון ״שלך״ - 49 שקלים, חברת החשמל – החל מ־45 שקלים, קרנות השוטרים - 49 שקלים, חבר – 35 שקלים, אמריקן אקספרס – 45 שקלים ונקודות

פינוקיו (צילום: ניר סטולו)
פינוקיו (צילום: ניר סטולו)

פינוקיו

התיאטרון הארצי לילדים ונוער מעלה מחזמר המבוסס על הקלאסיקה המוכרת: פינוקיו חולם להפוך לילד אמיתי, אבל קודם עליו לעמוד במבחן. במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון הבובות, הולך שולל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא את עצמו בתוך בטן של דג.

משתתפים: טוביה צפיר, ידידיה ויטל, דניאל מורשת, חייקה מלכה, אופיר ויילס.
מחיר: 99 שקלים
הנחות: הייטק זון – 49 שקלים, חברת חשמל – החל מ־45 שקלים, אמריקן אקספרס – 45 שקלים ונקודות, כאל - 59 שקלים, אמריקן אקספרס – 45 שקלים

רפונזל (צילום: יח''צ)
רפונזל (צילום: יח''צ)

רפונזל

מחזמר המבוסס על המעשייה “רפונזל" ומספר את סיפורה של נסיכה אבודה עם שיער ארוך שמשתוקקת לעזוב את מגדלה המבודד. בניגוד לרצונה של אמה, היא מגייסת את עזרתו של גנב שייקח אותה החוצה אל העולם.

משתתפים: נעמה סופר על, לאה שנירר, מאיר תמם, קובי מאור.
מחיר: 89 שקלים
הנחות: הייטק זון – 49 שקלים, מועדון ״שלך״ - 39 שקלים, חברת החשמל – החל מ־45 שקלים, קרנות השוטרים - 39 שקלים 

מלך הג'ונגל ולוחמי היערות (צילום: יח''צ)
מלך הג'ונגל ולוחמי היערות (צילום: יח''צ)

מלך הג’ונגל ולוחמי היערות

גרסה מקורית לקלאסיקה “מלך הג'ונגל". ריי, מלך הג׳ונגל, שכח שהיה פעם ילד רגיל. מאז תאונת המטוס שבה נהרגו הוריו הוא אומץ על ידי להקת קופים. הוא חי בסוג של גן עדן עד שלג'ונגל הגיע פולש.

משתתפים: בן זיני, עומר נודלמן, גיא זו־ארץ, עדי הימלבלוי.
מחיר: 150 שקלים
הנחות: חברות אשראי – 49־59 שקלים, הייטק זון – 49 שקלים, חברת החשמל – החל מ־64 שקלים, קרנות השוטרים - החל מ־49 שקלים, מפעל הפיס – 76 שקלים, אמריקן אקספרס – 49 שקלים, "ביחד בשבילך" – 65 שקלים, חבר – החל מ־25 שקלים

מופע קרקס פלורנטין בכפר הירוק (צילום: דפנה קפלן)
מופע קרקס פלורנטין בכפר הירוק (צילום: דפנה קפלן)
 

Circus Magic Lights

קרקס פלורנטין בכפר הירוק מעלה מופע אמני קרקס בינלאומיים עם אילוזיות, אקרובטיקה, הליכה על חבל, עמודים סיניים, חץ וקשת, מופעי קוסמות ואשליות וריחוף באוויר. סדנאות קרקס פתוחות לקהל לפני כל מופע וכוללות ג'אגלינג, סדנאות הליכה על חבל, ירי בחץ וקשת, פעילות פס אקרובטיקה, בועות סבון ועוד.

מחיר: 99 שקלים
הנחות: חבר – 29 שקלים, ישראכרט ואמריקן אקספרס – 1+1, חברת החשמל – החל מ־49 שקלים, קרנות השוטרים - 39 שקלים

היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי (צילום: יח''צ)
היפיהפייה הנרדמת הבלט הישראלי (צילום: יח''צ)
 

היפהפייה הנרדמת

הפקה של הבלט הישראלי שבה ישתתפו 30 סולני ורקדני הבלט הישראלי, ובנוסף תלמידים מצטיינים מבית הספר הפועל לצד הלהקה.

מחיר: אולם - 169 שקלים, יציע - 129 שקלים
הנחות: הייטק זון – 39־49 שקלים, חברת החשמל – החל מ־67 שקלים, קרנות השוטרים - 49 שקלים, לייף סטייל - 79 שקלים, פלייקארד - כרטיס תמורת 75 נקודות, אמריקן אקספרס - החל מ־45 שקלים לכרטיס תמורת נקודות, ישראכרט - החל מ־49 שקלים, מועדון “שלך" - החל מ־59 שקלים, חבר - 43 שקלים באולם, 25 שקלים ביציע 

המסע אל הניצחון (צילום: יח''צ)
המסע אל הניצחון (צילום: יח''צ)

המסע אל הניצחון

"חנוכה - המסע אל הניצחון" הוא סיפור חג החנוכה ונס פח השמן שיעלה בהצגה מוזיקלית, סוחפת ומרגשת בכיכובם של מיכל הקטנה, אגם בוחבוט, לינור אברג'יל, ואודי ואביעד, בשילוב מיטב שירי החג.

מחיר: 19.90 ש"ח לכרטיס.