קרקס קולומביה מגיע לישראל: הקרקס הנועז ביותר בדרום אמריקה נוחת בארץ בחג החנוכה הקרוב. מדובר בקרקס קולומביאני וירטואוזי, בהפקת ענק בינלאומית בהשתתפות אקרובטים, פעלולנים, רקדנים, לוליינים וליצנים.

הקרקס יציג את ארבעת האקטים הגדולים ומסכני החיים של היבשת. האקטים יבוצעו ע"י אמנים מומחים, כולם יוצאי משפחות הקרקס הקולומביאני עטור התהילה לדורותיהם: Globe  – כדור ברזל ענק לתוכו ייכנסו שלושה אופנוענים וביניהם ולראשונה בישראל – אופנוענית.

כמו כן, יוצגו Wheel (גלגל הפחד) בביצוע של גארי גומז, נצר למשפחת קרקסים רבת שנים. High Wire, רביעיית הולכי חבל וירטואוזית עם כל פעלולי הז'אנר. וכן Giroאו בכינויו ספיידרמן - אקט מפחיד שיוצג לראשונה ע"י שני משתתפים.

בנוסף יוצגו במופע אקטים לטיניים נבחרים כמו הולה הופס, טרפז וושינגטון, מעופי אויר מלאי השראה, חד אופן, רולה בולה ועוד. את המופע יוביל אחד מגדולי הליצנים בקולומביה – קסרולו - אשר יציג קטעי קומדיה והומור, מרגשים ומצחיקים עד דמעות כמיטב הקומדיה הקרקסית הלטינית. עוד במופע להקת רקדנים בסגנון סלסה קאלי.

הקרקס מיועד לכל המשפחה ולכל גיל, ללא שפה וללא בעלי חיים, כאשר על הבימוי וכוריאוגרפיה של המופע אחראי עומר זימרי. המופע מופק על ידי טבת סרטים, אשר הביאה אליכם בעשור האחרון את מופעי הקרקס הבינלאומיים הגדולים ביותר (קרקס מוסקבה, קרקס שנחאי, קרקס מדרנאו וקרקס אקווה הקרקס על המים). החברה מפיקה במהלך 20 השנים האחרונות את מופעי ה-WOW באילת וב-3 השנים האחרונות גם את מופעי WOW בלאס ווגאס.

המופע ייערך בחיפה, חוצות המפרץ בין התאריכים 19.11-18.12.21.

לכרטיסים: https://2207.kupat.co.il/show/circus או בטלפון 2207*.

מחיר כרטיס מלא: 105 שקלים, הטבות בכרטיסי האשראי השונים ובוועדי העובדים.