קבוצה של כ-200 רקדני ריקודי עם ישראליים יצאה לפני כשבוע לדובאי במסגרת פרויקט ״רוקדים עולם״ שמפעיל גדי ביטון - כוריאוגרף,  מרקיד, יוצר ויזם. ביטון מפתח ומטפח את הפולקלור הישראלי מזה שנים רבות. במסגרת הפרויקט, מוציא ביטון בכל שנה קבוצת רקדנים ליעד אחר בעולם. שם הם מטיילים, מכירים תרבויות חדשות, נחשפים למחול המקומי וכמובן בכל הזדמנות רוקדים ריקודי עם. הפעם הרוקדים והרוקדות מישראל בילו שבוע מהנה ומרגש בדובאי ואבו דאבי.

ההתרגשות לרקוד על אדמת דובאי שירי ארץ ישראל היתה גדולה מאוד ויוצאת דופן. בערב שבת ערכו קבלת שבת עם קונסול ישראל בדובאי  - מר אילן שטולמן, וביום הביקור באבו דאבי התקיים מפגש של הקבוצה עם שגריר ישראל באבו דאבי - מר אמיר חייק. השגריר הגיע לברך את הקבוצה ואף הצטרף אליהם בשירה.

השגריר היה נרגש ואמר "אני שמח שאתם כאן. כל אחד שדורך כאן על הקרקע הופך להיות שגריר בין ישראל לאיחוד האמירויות ותורם לפיתוח שיתופי פעולה". גדי ביטון: "העוצמה של המפגש עם השגריר היתה גבוהה במיוחד מאחר שהקבוצה התאפיינה באנשים שוחרי ריקודי עם וזמר עברי  יחד עם חיבור ותחושת סולידריות עמוקה כלפי העם, המדינה והשלום".