אמש נערכה בניו יורק הלוותיה של הרקדנית היהודייה בטי יואלסון, שנפטרה בגיל 106 וארבעה חודשים, והייתה כנראה המבוגרת בעולם. יואלסון סיפרה שהפילוסופיה שלה היא "להשתמש בגוף ובנפש כדי להתמסר למשהו מעבר לעצמך".

בטי יואלסון נולדה בניו יורק בשנת 1915. קריירת הריקוד שלה החלה כנערה בניו יורק וכך הפכה את זה למקצוע כשפתחה סטודיו לריקודים. בשנת 1951, בטי שהייתה חובבת ריקוד כבר מגיל קטן התאהבה בריקודי עם והחלה ללמד אותם. בטי יואלסון ניהלה את חייה בחמש עשרה השנים האחרונות בין פלורידה בחורף לניו יורק בקיץ.

כשהייתה בת 98 היא נפלה ושברה את מפרק הירך, הרופאים לא האמינו שאי פעם היא תחזור ללכת, לא רק שהיא חזרה ללכת, היא גם חזרה לרקוד ולנהוג ברכב. לפני יום הולדתה ה-100 אמרה לקרוב משפחתה אסי ניסלסון לוריא, שהיא רוקדת את חייה לקראת יום הולדתה ה-100.

בפלורידה הנחתה בטי בגיל 100 ומעלה קבוצות ריקודים. כשחגגו לה יום הולדת 100, צחקה ואמרה לאורחים הרבים כי את המסיבה הגדולה הבאה היא מתכננת בגיל 105 וכך היה. בכל יום התאמנה בטי על חיזוק העצמות בריקוד, אכלה נכון ושמרה על חוש הומור בריא.

"הייתה לי זכות רבה להכיר את בטי", אמר לוריא. "זכות שהיא הייתה בת משפחתי, לשמוע ממנה סיפורים על כל בני המשפחה שנולדו לפני כמעט 200 שנה". הוא מספר. בקרוב יושק ספרו "איתנים סיפור אהבה", שפורש את מאות אנשי המשפחה שאיתר ואת סיפוריהם המרתקים.