השבוע נערכת הפרמיירה לסרט הישראלי החדש "מתחתנת" בכיכובם של הילה סעדה ודין מירושניקוב. הסרט בו משתתפים עם ענת וקסמן, חיים זנאתי וגיא אריאלי יעלה לאקרנים היום (חמישי). בערב החגיגי סיפרה סעדה ל"מעריב אונליין" על הדמות אותה היא מגלמת - שהחליטה שהיא רוצה להתחתן עם עצמה, הריחוק ממדורי הרכילות והחלום על קריירה בינלאומית.

"כל פרמיירה היא כמו חתונה, תודה לאל היו לי שלוש פרמיירות השנה", מצהירה סעדה. "הכותרת של הסרט היא אמנם 'מתחתנת' אבל למעשה זה מסע של אשה שהחליטה שהיא לא תלויה בשום דבר אחר, שום גורם חיצוני לא יקבע את האושר שלה והיא יוצאת למסע כנגד כל הסיכויים. סרט מקסים, קומדיה רומנטית, סרט שהוא גם מצחיק, גם מרגש, אני חושבת שכל אשה וכל גבר צריכים לראות את הסרט הזה".

ספרי על הדמות שלך
"הדמות שלי היא ה'מתחתנת', והיא עוברת את המסע הזה בסרט. אני זוכרת שהצילומים היו מאוד אינטנסיביים והתחברתי למקום הפנימי של הדמות, של החיפוש העצמי וההשלמה העצמית".

ספרי על חוויה מהצילומים
"אני ממש זוכרת שעם ההורים היו סצנות קורעות מצחוק, שתי דמויות נורא אקסטרווגנטיות, גרוטסקיות כאלה. גם עם הבנות הילה וליז שהן החברות הכי טובות שלי, היה מאוד כיף איתן, עד היום יש לנו קבוצה שנקראת 'מתחתנת', ואנחנו עד היום מתכתבות".

איפה קווי הדמיון בין הילה לבין הדמות?
"אני חושבת שההשלמה העצמית, כל בחורה יכול למצוא את עצמה בתוך הדמות הזאת, ולא משנה מה הסטטוס שלה, כי בסופו של יום אנחנו צריכים להיות שלמים עם עצמנו, לא משנה אם אנחנו בזוגיות או לא, נשואות או רווקות, וזה מסר מאוד חשוב ונכון".

יש קווי דמיון בין הדמות הזו לונסה?
"לא, שתי דמויות שונות לחלוטין, חוץ מזה ששתיהן לבשו שמלת כלה במהלך התסריט, אין קשר".

קצת אימפולסיביות?
"הבחורה ב'מתחתנת' ממש לא אימפולסיבית, היא דווקא 'בת השכן' כזה יותר. מתוקה ועדינה. כל דמות שאני משחקת שונה מהשניה. ככה שאין שום קשר".

לא נראה אותך חוזרת לנעלי ונסה?
"כנראה שלא, נגמרה הסדרה. הגיע הזמן להיפרד".

איך הרגשת כשיצאו ההאשמות נגד אסי עזר?
"לא רלוונטי. נקסט".

בחיים האישיים שלך את שומרת על עמימות, לא מדברת על זוגיות או לא זוגיות
"כשיהיה משהו קונקרטי לספר אני בטוח אשתף".

זו תשובה ששמעתי כבר כמה פעמים
"זו האמת, אני אדם מאוד פרטי. אין לי סתם... אתה לא תשמע עליי כל שני וחמישי במדורי הרכילות, אני מתעסקת באמנות שלי. אבל כשיהיה קשר טוב אני אצא איתו לעולם, למה לא? בכיף".

ואם הדבר הזה יכול לקדם לך קריירה, להצטלם פה, לעשות שם משהו?
"זה לא מעניין. ממש לא מעניין, לפחות לא אותי. הסתדרתי טוב עד עכשיו, יש לי תפקידים מעולים. אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה. וככה ישאר".

את מדברת ספרדית?
"כן, אני לומדת ספרדית, יש לי סוכנות בספרד, אני מאוד אוהבת את השפה, אני עושה אודישנים בספרדית וזה נורא כיף, ויאללה שנתקדם לכיוון מדריד".

תרצי להיות כוכבת בספרד? (בספרדית)
"וואו, כן, אתה טוב! לגמרי, אני לא רוצה לענות בספרדית שהמורה שלי בספרדית לא יתפוס אותי באיזו טעות. יש לי חרדה שאני לא אדייק במשהו. החלום הוא לשחקן במדריד".

יש משהו ספציפי שהיית רוצה לשחק?
"כן, אצל אלמודובר. יש שחקנית שלא רוצה לשחק אצל אלמודובר, הבמאי על חלל הזה. בעזרת השם נגיע גם אליו".