הצמד סטטיק ובן אל השיקו הערב (שישי) סינגל חדש בשיתוף האומנים הגדולים בתעשיית המוזיקה הבינלואמית, ליל בייבי וסנופ דוג. השיר החדש "ZIKI ZIKI" יצא בשילוב קליפ מושקע שצולם ב-L.A בבימויה של הכוריאוגרפית Aliya Janell, שבחרה להשאיר את האמנים מחוץ לקליפ ולתת את כול הבמה לרקדניות המובילות את הז'אנר.

הכוריאוגרפית שכבר עבדה עם האומנים הבינלאומיים הגדולים בעולם בניהם ניקי מינאז', קארדי בי, כריס בראון, מיסי אליוט, ג'ניפר לופז ועוד, אמרה: "אנחנו לא צריכות בנים בשביל לעשות פאן, ב-2022 מותר לנשים לחגוג את המיניות שלהן גם שהבנים לא נמצאים בשטח".

כזכור, יציאת השיר המשותף נדחתה בעקבות תביעה שהוגשה נגד סנופ דוג על תקיפה מינית. התביעה, הוגשה באופן אנונימי מצד רקדנית שטענה כי הראפר וחברו הכריחו אותה לבצע בהם מין אוראלי לאחר הופעה שקיימו ב-2013. הצמד הישראלי בחר שלא להגיב באופן רשמי להאשמות.

סנופ דוג עצמו הגיב להאשמות וטען כי הוא מעולם לא קיים כל סוג של אקט מיני עם התובעת ומדובר בסחיטה שנועדה להוציא ממנו כסף רגע לפני ההופעה הגדולה שלו בסופרבול. "ההאשמות על תקיפה מינית פשוט חסרות טעם", מסר דוברו לאתר חדשות הבידור PageSix.