לפני כארבע שנים הזמר צביקה פיק חש ברע במהלך טיסה של חברת התעופה אל על מלונדון לנתב"ג. המטוס ביצע נחיתה מיוחדת בנמל התעופה בווינה ומשם פיק פונה לטיפול ולביצוע בדיקות. הזמר עבר אירוע מוחי שפגע ביכולותיו והוא עבר תהליך שיקום ארוך. היום (שני) הוא הודיע סוף סוף על חזרה לבמות.

צביקה פיק, מהזמרים והיוצרים האהובים בישראל – חוזר אל קדמת הבמה לאחר הפסקה ממושכת. השירים של פיק הם חלק מפס הקול הישראלי, שירים אהובים המושמעים ברדיו שנים רבות ונכנסו להיכל התהילה של המוזיקה הישראלית, ביניהם גם כאלה ששום חגיגה אינה שלימה בלעדיהם.
 

צביקה פיק (צילום: ענת מוסברג)
צביקה פיק (צילום: ענת מוסברג)

אסף מור, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה, מסר:"אנו מתרגשים עם חזרתו של צביקה פיק , "המאסטרו" לקדמת הבמה במועדוני זאפה. שיריו של צביקה הפכו לקלאסיקות המלוות כל אחת ואחד מאיתנו ואין ספק שפיק נחשב לאחד היוצרים הישראלים הגדולים ביותר ולפורץ דרך שהביא אל קדמת הבמה את מוזיקת הדיסקו והפופ. צביקה לאורך השנים נהג להופיע במועדוני זאפה וסחף אחריו קהל רב, תמיד הופעותיו של צביקה הפכו למסיבה מרגשת. אין לי ספק כי גם הפעם הוא יתקבל בחיבוק חם ואוהב ע"י הקהל"

הקריירה של המאסטרו, המלחין והזמר, רשמה לאורך הדרך שיאים רבים, בהם המחזמר "מרי לו" המבוסס על שיריו שזכה להצלחה גדולה והוצג כ-700 פעם, הזכיה של "דיווה" באירויזיון, תוכנית הריאליטי "המאסטרו", השיפוט ב"כוכב נולד" לאורך חמש ענות וכמובן המופע "מעלה-מעלה" שזכה להצלחה גדולה. כל אלה הביאו גל של אהבה , הערכה והערצה חסרת תקדים לצביקה ולשיריו לאורך השנים.

במופע יבצע צביקה את מיטב שיריו האהובים, בליווי להקה וזמרות ליווי. בין השירים במופע: מעלה מעלה ,מרי לו, אהבה בסוף הקיץ , חלומות מתגשמים, לילה סתווי , לגור איתו , שיר הפריחה, אני אוהב אותך לאה , מת אב ומת אלול , אין מדינה לאהבה , דם חם , אני לא יכולה בלעדיך , אלף נשיקות ועוד רבים. 

תאריכי המופעים הקרובים: 3.6 מועדון זאפה ת"א, 10.6 מועדון זאפה חיפה, 24.6 מועדון זאפה ב"ש, 30.6 מועדון זאפה ירושלים, 7.7 זאפה כרם ברקן, 15.7 מועדון זאפה הרצליה, 22.7 אלמא - מרכז אמנויות.