השבוע העלה לרשת הקומיקאי נאור ציון סרטון שסחף את הצופים וצבר תוך זמן קצר 243 אלפי צפיות. בסרטון נראה ציון כשהוא מתקשר למודיעין הטלפונים הגרמני על מנת ליצור קשר עם אנשים ששמם הוא "אדולף היטלר". הוא לכאורה הצליח להגיע לאדם כזה, וביקש ממנו בסרטון להחליף את שמו. גולשים רבים הטילו ספק באמינות הסרטון, מה שלא עצר את הוויראליות שלו.

"אתם ידעתם שיש עדיין בגרמניה אנשים שהשם הפרטי שלהם הוא אדולף, ושם המשפחה שלהם הוא היטלר", אמר ציון בפתיחת הסרטון. "אמנם אנשים מבוגרים שחיים עם השם כבר המון שנים, אבל יש גם אנשים צעירים שמשנים את השם שלהם לשם הזה. ואני הולך להתקשר עכשיו ל-144 הגרמני ולנסות לדבר עם אחד מהם". בסרטון מבשרת לו, 'נציגת השירות' כי בברלין מתגוררים 30 אנשים עם השם אדולף היטלר.

בהמשך הסרטון מגיע ציון לאדם שלכאורה זהו שמו ואמר: "שכרתי דירה שנמצאת ממש מול הבית שבו אתה גר. וחבר שלי אמר לי שמולנו גר אדם בשם 'אדולף היטלר', תהיתי אם תוכל, רק לתקופה שאני גר שם, לשנות את השם. זה קצת מלחיץ אותי ללכת לישון בלילה כשאני יודע שיש אדולף היטלר ממש מולי ברחוב, אחרי כל מה שעברנו. אתה חושב שאחרי כך מה שהעם היהודי עבר אתה יכול עדיין להסתובב ברחובות ברלין עם השם הזה. כאילו כלום לא קרה". האדם מהצד השני משיב לו "אני לא יודע מי אתה, אבל אם תתקשר לכאן שוב אני אתקשר למשטרה", ציון מגיב: "משטרה או לגסטפו?" והאדם שעל הקו מגיב בצעקות גזעניות על חנויות של יהודים ומהגרים ברחובות ברלין.

הגולשים הרבים פקפקו באמינות הסרטון. "רמת אמינות - אנחנו בחתונמי מחפשים את השידוך הטוב ביותר עבור המשתתפים בתוכנית", כתב אחד הגולשים. "נאור ציון מטריל את אדולף היטלר. לא מאמינה שאני בצד של אדולף היטלר", כתבה הגולשת נוספת. "פייק. בדקנו עכשיו ואין שום רישום של אדולף היטלר". אדם אחר סיכם: "זה הטרדה וממש חוצפה ואח"כ לא מבינים למה שונאים אותנו בעולם - אתם חושבים שזה מצחיק? לבקש מאדם מבוגר לשנות את השם כי זה מפריע לך כיהודי? החוצפה הישראלית לא יודעת גבולות כנראה. תתביישו".

בשיחה עם "מעריב אונליין" אמר נאור ציון: "אני לא מגיב על זה כרגע, אבל בגדול זה סרטון שהמטרה שלו הייתה להתריע על הגזענות העולה באירופה - לגבי איך הוא נעשה אני לא מפרט כרגע".