מכירים את הרגע הזה במופע סטנדאפ, שאתם מפהקים בתחושת מיצוי כי "הבדיחה הזו לא מדברת אליי"? אז אחרי שיצא לי לצפות במספר לא מבוטל של מופעים קומיים (ולפהק), הצגת הבידור הזו לא הזכירה לי שום מופע שראיתי קודם.

חלקכם מכירים אותו כלירז מהסדרה ״מטומטמת״ או בשמו האמיתי: משה אשכנזי. שחקן, רקדן וקומיקאי בן 39, ואב לשלושה. הוא עלה לבמה בבית ציוני אמריקה בחיוך רחב ופצח בקורות חייו. הוא לא חסך בבדיחות על עיר הולדתו עכו, וכינה אותה ״אי הזבובים״.

מופע סטנדאפ קולע, משה אשכנזי (צילום: מעריב אונליין)
מופע סטנדאפ קולע, משה אשכנזי (צילום: מעריב אונליין)

אשכנזי סיפר על ההבדל הדק בין משה ללירז ההומו מהסדרה "מטומטמת" ביום יום. המופע שלו עשיר בבדיחות הורות, עדות, נטיות מיניות וזוגיות ולפי הצחוק המתגלגל של הקהל לאורך כל המופע, הבנתי שכולם הרגישו כמוני. ומבלי לעשות ספוילרים, הבדיחות שלו על היותו ילד שההורים הזהירו אותו ש"האיש לא מרשה", הצליחו לגרום לי להחזיק את הבטן מרוב צחוק.

הוא הצליח למצוא את הקשר בין בדיחה אחת לשנייה, והרושם שנוצר אצלי הוא שההופעה כולה מורכבת מסיפור אחד ארוך ומבדר. בסוף המופע, מחיאות הכפיים הסוערות של היושבים באולם נמשכו קרוב לדקה, עד שהיה אפשר להרגיש בתיאטרון הבימה. אשכנזי סיים את המופע בריקוד קולע ונפרד לשלום.

אז אם בא לכם סטנד-אפ איכותי, שמשאיר טעם של עוד - המופע של משה אשכנזי הוא בהחלט הכתובת. לכרטיסים לחצו כאן.