אחרי שנחשף כי לראשונה בעולם, הצגה בהפקה ישראלית עם שחקנים ישראלים תעלה בברודווי ותספר את סיפורו של דוד המלך, נחשף הליהוק הראשון לאחד התפקידים הראשיים - הזמר והיוצר רביב כנר, בתפקידו הראשון כשחקן.

כנר ישחק את תפקידו של ישי - ראש הסנהדרין - בעל יכולת ווקאלית ועומק. ישי, מי שהיה נשיא הסנהדרין בבית לחם, מורם מעם, מוערך ומכובד מאוד, נאלץ לעזוב את אשתו האהובה ניצבת, אמו של דוד ואת ביתו בשל ספק שעלה לגבי זהותו - יהודי או לא יהודי.

ההצגה תעלה בחורף הקרוב בתאטרון The Town Hall בברודווי אחרי שתעלה גם בישראל. כמו כן, ההצגה תעלה בארץ בעברית ובברודווי תעלה באנגלית עם אותו צוות שחקנים.

רביב כנר (צילום: יחצ)
רביב כנר (צילום: יחצ)

את ההצגה "דוד המלך" יביים הבמאי היהודי-אמריקאי עטור הפרסים צביקה ברונשטיין, שאף ביים בעבר הצגות בברודווי (משפחת אדמס, יוסף וכותונת הפסים) וכן גם באוף ברודווי, וקונצרטים מכובדים ברחבי העולם.

"דוד המלך" הוא מחזמר בליווי עשרות שחקנים, ורקדנים, סוחף במיוחד עם עלילה מרתקת על סיפור חייו של דוד כפי שעוד לא שמענו.

תקציר המחזה: דמותו של דוד המלך ידועה לכל, אך לא כולם מכירים את סיפור חייו האמיתי, שהחל טרם לידתו. ניצבת אימו של דוד נאלצה להיפרד מבעלה האהוב ישי ראש הסנהדרין בגלל ספק שעלה לגבי יהדותו. בעוד ישי מברר את זהותו, הסתבר כי אשתו ניצבת נכנסה להריון אך לא ממנו. דוד נולד למציאות שבה הוא הוגדר כממזר. מי אביו האמיתי? וכיצד מנער מנודה ומוחרם הוא הפך מלך לדורי לדורות? את התשובות נגלה דרך העלילה המרתקת שמגלה שמואל בן ארצי שנקלע לחלץ ילד קטן מחבורת ילדים גזענים, יחד הם צוללים אל מסע חייו של דוד שמלמד אותם שהכוח הכי חזק ביקום הוא אמונה וביטחון.

מפיקת ההצגה היא רויטל אליה פישר שגם אחראית על כתיבת המחזה. בין עבודותיה, רויטל הפיקה את התוכנית המצליחה JERUSALE שהייתה מעומדת לפרס האמי, הצגות באוף ברודווי, ועוד מופעי ענק בארצות הברית, במדיסון סקאור גארדן, קרביץ סנטר, קרנגי הול, ובאולמות מכובדים ביותר ברחבי העולם.